سلام خانمای عزیز
میشه یه ذره به من کمک کنید. همسر من 5 1سال سابقه کار داره و آیلتس 8 هم داره میخواستیم مهاجرت کنیم... و برای استرالیا و کانادا موندیم.... میشه یه ذره در مورد کانادا منو راهنمایی کنید>
هواشو میخوام بدونم چجوریه کدوم شهرش بهتره ؟ ونکوور تورنتو یا کجا ؟ اخلاق مردمش چجوره ؟ نزاد پرست نیستن؟ چ.ون در مورد استرالیا خیلی بد شنیدم در این مورد میخواستم ببینم کانادا چجوری ان؟
در مورد بچه ها چی؟ مهد کودکاش راضی هستید؟
تروخدا ج.اب منو بدید ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست ، همیشه باور داشته باش
لایق بهترین هایی . . .