2777
2789
سلام خانمای عزیز

میشه یه ذره به من کمک کنید. همسر من 5 1سال سابقه کار داره و آیلتس 8 هم داره میخواستیم مهاجرت کنیم... و برای استرالیا و کانادا موندیم.... میشه یه ذره در مورد کانادا منو راهنمایی کنید>

هواشو میخوام بدونم چجوریه کدوم شهرش بهتره ؟ ونکوور تورنتو یا کجا ؟ اخلاق مردمش چجوره ؟ نزاد پرست نیستن؟ چ.ون در مورد استرالیا خیلی بد شنیدم در این مورد میخواستم ببینم کانادا چجوری ان؟

در مورد بچه ها چی؟ مهد کودکاش راضی هستید؟

تروخدا ج.اب منو بدید ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست ، همیشه باور داشته باش لایق بهترین هایی . . .
مرسیمامان سارا و سما عزیز
تیفانی جون این ببین تازه باز شده دوستم تو ساسکتون تعریفش رو می کرد
عرضه انواع محصولات ایرانی و غیر
ایرانی با نازلترین قیمتها(قابل رقابت با فروشگاههای بزرگ شهر)و همچنین تهیه و طبخ انواع غذاهای ایرانی درسوپرمارکت و کیترینگ ایرانی پارس

Address: #8-3311-8th E
Phone: (306)649-2828

"Pars Iranian market"
1

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هلن جان شما باید اول باید برید پیش 2نا وکیل و شرایط شما را برای استرالیا و کانادا برسی کنند و امتیازتو ن رو بگن بعد با توجه به شرایط تصمیم بگیرید صرف داشتم ielts8 و سابقه کار نمیشه مهاجرت کرد و به رشته شغلیشون و سن و چند فاکتور دیگه همبستگی داره
و بعد هم هیجا مدینه فاضله نیست باید ببینید هدفتون چیه از مهاجرت چون مهاجرت پروسه سختی هست و باید صبور باشید
من الان 16 ماه آمدم کاناداوینی پگ هستم خیلی سختی کشیدم ولی هنوز امیدم رو از دست ندادم و کانادا رو دوست دارم
واااای بچه ها خوش بحالتون که کانادا هستید...من و شوشو عاشق مهاجرت به کانادا هستیم اما نمیدونیم چه جوری میتونیم بیایم

یک سوال دارم بچه ها از چه طریقی ما میتونیم بیایم؟
میشه بگید اگه بخوایم از طریق سرمایه بیایم باید به پول ایران چقدر پول داشته باشیم که اونجا هم یک زندگی راحت داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
( دیگه فینگیلی نیستم.....ننه فینگیلی ام )
واااای بچه ها خوش بحالتون که کانادا هستید...من و شوشو عاشق مهاجرت به کانادا هستیم اما نمیدونیم چه جوری میتونیم بیایم

یک سوال دارم بچه ها از چه طریقی ما میتونیم بیایم؟
میشه بگید اگه بخوایم از طریق سرمایه بیایم باید به پول ایران چقدر پول داشته باشیم که اونجا هم یک زندگی راحت داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
( دیگه فینگیلی نیستم.....ننه فینگیلی ام )
ممنونم از شماها دوستان عزیز

صد گل جان . ماما سارا عزیزمیدونم مهاجرت سخته ولی ایران موندن هم خیلی جرات میخواد. من راستش با وکیل حرف زدم بهم گفت هر دو جا میتونم برم شرایطمون خوبه ولی مشکل اینه که ما موندیم کجا بریم... واقعا سخته تصممیم گیری برامون. میگن مردم کانادا بهترن خیلی. ولی هواش بده . ضمنا استرالیا زودتر پیشرفت میشه کرد که راستش در مورد ما زیاد فرقی نداره چون ما قراره شرکت بزنیم و هر دو جا هم میدونیم که میشه مشکل همینه آدم هاشه خیلی هم برام مهمه چون بچه دارم دلم میخواد با مردم بهتری روبرو بشم
از مردمش میشه برام بگید...
مرسی دوستان امیدوارم شماها هم موفق باشید و زندگی خوبی رو پیدا کرده باشید یا بزودی زور پیدا کنید .
زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست ، همیشه باور داشته باش لایق بهترین هایی . . .
هلن جان برای تصمیم گیری به نظر من فاکتور هوا خیلی مهم نیست چون خا نه ها اینقدر گرمه و اگر ماشین داشته باشی اصلا مشکل سرما نداری ماهم برای مهاجرت میتوانستم به کانادا و استرالیا اقدام کنیم ولی ما کانادا رو انتخاب کردیم به چند دلیل مثلا اولا ما فامیل ودوست داریم در کانادا دوم به آمریکا نزدیک هست و دور و بر کانادا خالی نیست و.....
ولی بازار کار کانادا در مقایسه با استرالیا خوب نیست یعنی کسایی که میرن استرالیا من دیدم که زودتر جذب باراز کار میشن و البته همه چیز شانسی هست
هلن جان به نظرمن استرالیا و کانادا هر دو تقریبا داری شرایط یکسانی هستند برای ما . فقط به نظر م من کانادا از جهت نزدیکیش به اروپا و امریکا ارجیحت داره . چون ما هم وقتی میخواستیم اقدام کنیم برای هر دوش شرایط داشتیم ولی کانادا رو انتخاب کردیم
من استرس گرفتم.

نکنه این کانادا دوباره برای من بازی دربیاره.

نکنه می بیاد و قوانین عوض شده باشه؟

دیگه به حدی رسیده که مصطفی می گه فقط می بیاد.بازم خدا رو شکر کسی که هیچ جوره راضی نمیشد................

دعامون کنین.
هلن جان فاکتور زمان رو هم درنظر بگیر
اداره مهاجرت کانادا خیلی وقیح هستند به راحتی با ادم ها بازی میکنند . چند سال سر کار میزارن و یه دفعه همه چی رو عوض میکنن . یه عده رو هم که چند سال پیش تمام پرونده هاشون ور بازگشت دادن . الان برای کبک نمی دونی چه بلایی سر مهاجر ها نیاوردن . من خودم 3 ساله علاف هستم تازه برام مدیکال اومده . ولی اگر یکسال پیش برا استرالیا اقدام میکردم الان اونجا بودم . تازه من شانس اوردم درحد یکی دوماه اگر دیرتر اقدام میکردم به قوانین جدید میخورذم یعنی به یکباره زدن زیر همه چی ؟ مثلا از متقاضیانی که دو سال قبل در خواست داده بودن و شامل قوانین جدید نبودند مدرک زبان با سطح خیلی بالا خواستند و یه عده زیادی مجبور به انصراف شدن. من همش حسرت میخورم که چرا برای استرالیا اقدام نکردم . البته این نزدیکی به اروپا و به خصوص امریکا هم نکته خلی مهمی برای کاناداست !!!
meliamirاین که شما گفتید دیگه برای اقدام کنندگان فدرال صادق نیست پروندهها زود برسی میشه و معمولا سر یکسال تا یکسال و نیم جواب میدن ولی کبک اینطور نیست و این تغییر قوانین برای استرالیا هم هست من بک آرایشگری داشتم که مدیکالش هم اومده بود و حتی این خانم سالنش رو هم فروخت ولی قوانین استرالیاتغییر کرد و دیگه برا این خانم وبزا صادر نشد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز