المیررا جون چیزی که باور کن اصلا نگرانی نداره در مورد یادگیری زبا ن بچه هاست آنقدر زود یاد می گیرند که خودت خندت میگیره من ساسکچوان و منیتوبا بودم که مدرسه(کیندر گاردن) از 5 سال هستش ولی بعضی استانهای از 4سال و اینطوری حساب میکنند که هر بچهای که در سال 2014 و5 سال میشه میره مدرسه از اول سپتامبر و نیمه اول و نیمه دوم مثل ایران ندارند(استان ساسکچوان- استان منیتوبا)
مهد کودک هم که دوستان گفتند لیست انتظار طولانی داره وکاری ندارند که نصف وقت میزاری یا تمام وقت
وااااااااای مامان سارا راست میگی 2/5 نرفتی چه سخت انشالله که همه چیز جور میشه و تو هم بزودی میری مامان سارا من که اینقدر استرس دارم و این بیکاری هر 2 تامون روم فشار آورده که تمام مدت تپش قلب دارم و بی اختیار گریه میکنم شوشو هم فکر کنم از خداش هست که من برم تا کمی از فشار رو حی اون هم کم بشه
بعضی موقع هم میگه میخواهی تا سپتامرآینده ایران بمون