2777
2789
دوستانی که پی آر هستید شما هردفعه که وارد کانادا میشید توی فرودگاه کانادا مهر ورود به کانادا توی پاستون زده میشه؟چون همسرم که زنگ زده همینجا بهش گفتن مشکلی نیست ولی اون اقاهه تو سفارت گفت باید مهر داشته باشه که نشون بده اومده به کانادا .میشه لطف کنید چک کنید ببینید واسه شما هردفعه این مهر خورده شده یانه؟
صدف جان چه اطلاعات خوبی در مورد مدرسه گفتی من اصلا نمیدونستم این مدل کوگیتو چی هست ?بعد Cogito سرچ کردم دیدم چه مدرسه های خوبی هست ولی مربوط به ادمنتون میشه-بعدش کلی غر زدم به همسری که ببین چه مدارس خوبی ادمنتون داره چون وقتی می خواستیم از ساسکتون بیایم من خیلی به همسرم گفتم بریم آلبرتا گوش نداد
صدف جون میشه بگی به چه شمارهای به سفارت زنگ زدی ؟می خواهم بدونم من میتوانم پاس همسرم رو تمدید کنم ؟
در ضمن ما چهار تا پاس داشتیم هر 4تا مهر ورود خورده پارسال که آمدیم

در ضمن من تصمیم گرفتم دخترم رو سال دیگه فرانسه بزارم چون اگر فرانسه بزاری هر زمانی میتوانی برگردونی به انگلیسی ولی اگر انگلیسی بزاری اینطور نیست البته مدرسه انگلیسی -فرانسه
و یکدوست داشتم میگفت بچه ها از دبیرستان یادمیگیرند که چطور والدینشون را گمراه کنند و بهتره که از دبیرستان روی درسها نظارت داشته باشی ومن وهمسرم هم که فراتسه بلد نیستیم برای همین تصمیم گرفتیم بزاریمش از سال دیگه فرانسه الان کیندر گاردن هست وانگلیسی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام بر همگی،امیدوارم حال همگی عالی باشه
صدف جونم بله خانمی هر بار که وارد کانادا میشیم تو پاسپورت مهر ورو میزنه اما وقتی خارج میشیم کاری ندارن
ااز هواپیما پیاده شدنی پی آر رو چک میکنند بعدش که اون فرم وسایلی ککه آاوردیم و مقدار پول همراهمون رو که میگزرن پاسپورتم مهر میزنند
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد, آفتاب در حال غروب است...
سلام دوستان

ما شنبه داریم برمیگردیم، امیدوارم با سرمای زیاد و کنسلی پروازها مواجه نشیم.


صدف جون آره همیشه مهر ورود میخوره، کلا شما وارد خاک هر کشوری بشید مهر ورود اون کشور تو پاس باید زده بشه.

در مورد مدرسه هم میخواستم بگم یه توع مدارس هم هست که یهش میگن Montessori که جزء مدارس خیلی خوب هست ولی برای ثبت نام معمولا شرایط دارند. تو گوگل سرچ کنید اطلاعات زیادی در مورد سیستم تدریس منتسوری پیدا میکنید.
سلام به همه

وای خوش به حالتون صد گل و صدف...جای ما رو هم خالی کنین چ هیجانی دارین شماها...ولی چقد دردسر داره این فرما


من و جیگیل جون حتما باید دکتر خانواده بهت نامه بده تا بتونی بری پیش متخصص زنان. البته در مورد بارداری بعضی دکترهای زنان نامه نمیخوان و میشه بدون نامه تح مراقبتشون قرار بگیری


مصی جو ایشاله به سلامتی و راحتی برگردین
در مورد مدارس منتسوری شنیدم که جدیدا به این نتیجه رسیدن که بازدهی این مدارس خوب نبوده. یکی از دوستان ما خودش این مدارس میرفته و میگه حاضر نیستم بچه ام را منتسوری بنویسم!

همون جور که صدف جون گفت مدارک کاتالولک . انگلیسی و دو مدل فرانسه (فرنچ ایمرژن و فرانکوفن) هست ...و یه مدل دیگه هم صدف گفت که من نشنیده بودم!

راستی چطور گیج بازی در اوردن مهر وود همسرت را نزدن :((((
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
ممنون از راهنمای همتون

گیج شدم من ....

مدارس انگلیسی فرانسه از همون سال اول فرانسه دارن؟ برای بچه ای که زبان دومش انگلیسیه خیلی سخت نمیشه؟

چقدر طول میکشه تا بچه به حدی برسه که بتونه از درسهای کلاس استفاده کنه؟ از نظر یادگیری زبان انگلیسی منظورمه...دختر من شش سالشه و زبانش هم در حد پیش دبستانی ایران :))

یه سوال دیگه تابستون هم مدرسه برنامه داره؟

مرسی که وقت گذاشتید و جواب دادید... این مساله مدرسه خیلی فکرم رو مشغول کرده نمیدونم چی درسته و چه غلط...
صدگل،عسل،مصی و مامان سارا ی عزیز مرسی دوست جونا.نمیدونم والا چطور یادشون رفته و ماهم حواسمون نبوده وحالا همین میشه باعث کلی دردسر.تادیشب که پاسپورتها رو اوردیم واسه تکمیل فرمها خودمون هم متوجه نشده بودیم.حالا خداخودش بخیر کنه.من که دیگه هیچی نمیتونه مانع رفتنم بشه دیگه اخرهای صبروتحمله پس شماهم دعاکنید که مشکلی پیش نیاد.
اره مامان سارا جان واقعا حس شیرینیه که امیدوارم تو هم بزودی دوباره بچشیش
صدگل جان همسری رو دعوا نکن چون بااینکه اینجا روش کوگیتو دارن ولی باز ما میخوایم دخترمون رو فرنچ ایمرژن ثبت نام کنیم.من دوست داشتم بره روش کوگیتو ولی همسرم میگه فرنچ و چون حرف حرف مرده ماهم گفتیم چشم ولی منظورتو از نقل قول حرف دوستت اصلا متوجه نشدم تو قضیه ی گول زدن؟؟؟
شماره دفتر حفاظت هم هست؟

9654991(202)
965-4992(202)
965-4993(202)
965-4994(202)
المیرا جان اصلا نگران نباش.دختر من هیچی زبان بلد نبود.بعد از 6/7ماه مهد رفتن شروع کرد کامل انگلیش حرف زدن طوریکه تو خونه هم دیگه فارسی حرف نمیزد و منم قانون گذاشتم که تو خونه فقط فارسی.خلاصه اوایلش فقط گریه میکرد و میگفت من فارسی بلد نیستم ولی وقتی دید من جواب نمیدم به خواسته هاش که به انگلیش میگه
دیگه اکی شد و الان تو خونه فارسی حرف میزنه ولی با کلی پس و پیش و غلط فعلی
ممنونم مامان سارای نازنین
کاشکی شما که اینقد بمب انرژی هستی و اطلاعات تورنتو بودی
راستی دوستای عزیز تورنتویی ما برای مدت ٦ ماه از اول جون به دنبال یه کاندو در نورث یورک هستیم خواهش می کنم اکه در محل زندگیتون با اگهی یا موردی برخورد کردین ممنون میشم منو در جریان بزارین.�
المیرا جون ما هم پارسال تابستان که برای اولین بار تورنتو بودیم متاسفانه خوردیم به اواخر مدارس و خب دیگه دخترم نتونست مدرسه بره ولی کمپ ثبت نامش کردیم که خب با وجود ٢ ماه رفتن خیلی عالی بود . و اینکه تا زمانی که ندونی کجا دقیقا بازم میگم دقیقا کجا ساکن میشی نمی تونی تصمیم بکیری در مورد مدرسه . پس تمام انرژی رو باید بزاری روپیدا کردن خونه و کرفتن گواهینامه که از نون شب واجبتره. �

اتاق نی نی های نازتون رو با نمدی های شیک و تک زیباتر کنید برای دیدن نمونه کارهای شیک و تک از کلوب و وبلاگ ما دیدن کنید :

کلوب تزیینات نمدی :
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22435

وبلاگ نمدی :
http://felt-decoration.mihanblog.com/
.•*´`*•.**`•.¸¸.•´*تزئینات نمدی یونیک *.•*´`*•.*`•.¸¸.•´
وبلاگ:http://felt-decoration.mihanblog.com

کلوب نی نی سایت http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22435
المیرا جان نگرانیتون را بزارین کنار
همه بچه هایی که اینجا میان عموما انگلیسی نمیدونن
ولی خیلی زودتر از انتظار شما راه میافتن
در مورد زبان اصلا نگران بچه نباشین و برای خودتون بیشتر نگران باشین که هر چی هم زبان بدونین بازم کمه :)

همون جور که من و جینگلی جون گفتن اول خونه را پیدا کنین بعد مدرسه در همون منطقه پیدا میکنین
البته میشه اول مدرسه را پیدا کرد بعد اون طرفا دنبال خونه گشت

مدارس دو زبانه فرنچ ایمرژن کلاس اول و دوم به قول خودشون 100 درصد فرانسه است
اما همونجور که گفتم اسما اینجوریه همه بچه ها انگلیسی حرف میزنن و زبان اول معلما هم انگلیسیه طوری ه پسر من برای ورود به کلاس دوم مصاحبه داد بهمون گفتن فرانسه اس از سطح کلاس بالاتره
خلاصه که نگران نباشید بچه شما هم زود زود راه میافته
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
صدف جون ایشاله که هییییچ مشکلی پیش نمیاد

برام نوشتی بودی "واقعا حس شیرینیه که امیدوارم تو هم بزودی دوباره بچشیش"
من در این 2.5 اصلا ایران نرفتم. اخه نوشتی "دوباره" گفتن توضیح بدم
دیگه بدونی چقد حال این روزات رو خریدارم :))


تو خونه ما هم فارسی فقط حرف زده میشه
هر چند آرش گاهی با آران فرانسه و گاهی انگلیسی حرف میزنه و حین بازی ها هم به یکی از این دو زبون با خودش!
وقتایی که خواب میبینه تمام به فرانسه اس :)))) (بعضی تیکه هاش رو ممکنه بلند بگه و من بشنوم!)

البته فارسی حرف زدن ارش هم در همون سن 5 سالگی مونده و پیشرفتی نداشته و بعضی فعلا رو اشتباه میگه
مثلا هیشه میگه "داشته بودم!" هر کار هم میکنم یاد نمیگیره
یا رارندگی به جای رانندگی :))
و از این دست
خیلی کلمات را هم اصلا به فارسی نمیدونه و به فرانسه میگه و ممکنه بپرسه معادلش چی میشه
دیروز میخواست برای من جراینی تعریف کنه فقط فاعل و فعل ها فارسی بود...همه مفعول ها که اصل داشتان بودن به فرانسه و من هی تک به تک باید میپرسیدم یعنی چی
میگه من خوب نمیتونم اکسپلیک! کنم میدونم چیه اما نمیتونم بگم!

خلاصه که خواه ناخواد فارسیشون خراب میشه :(((

یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز