صدگل،عسل،مصی و مامان سارا ی عزیز مرسی دوست جونا.نمیدونم والا چطور یادشون رفته و ماهم حواسمون نبوده وحالا همین میشه باعث کلی دردسر.تادیشب که پاسپورتها رو اوردیم واسه تکمیل فرمها خودمون هم متوجه نشده بودیم.حالا خداخودش بخیر کنه.من که دیگه هیچی نمیتونه مانع رفتنم بشه دیگه اخرهای صبروتحمله پس شماهم دعاکنید که مشکلی پیش نیاد.
اره مامان سارا جان واقعا حس شیرینیه که امیدوارم تو هم بزودی دوباره بچشیش

صدگل جان همسری رو دعوا نکن چون بااینکه اینجا روش کوگیتو دارن ولی باز ما میخوایم دخترمون رو فرنچ ایمرژن ثبت نام کنیم.من دوست داشتم بره روش کوگیتو ولی همسرم میگه فرنچ و چون حرف حرف مرده ماهم گفتیم چشم

ولی منظورتو از نقل قول حرف دوستت اصلا متوجه نشدم تو قضیه ی گول زدن؟؟؟
شماره دفتر حفاظت هم هست؟
9654991(202)
965-4992(202)
965-4993(202)
965-4994(202)
المیرا جان اصلا نگران نباش.دختر من هیچی زبان بلد نبود.بعد از 6/7ماه مهد رفتن شروع کرد کامل انگلیش حرف زدن طوریکه تو خونه هم دیگه فارسی حرف نمیزد و منم قانون گذاشتم که تو خونه فقط فارسی.خلاصه اوایلش فقط گریه میکرد و میگفت من فارسی بلد نیستم ولی وقتی دید من جواب نمیدم به خواسته هاش که به انگلیش میگه
دیگه اکی شد و الان تو خونه فارسی حرف میزنه ولی با کلی پس و پیش و غلط فعلی