فی فی نازم سلام از راهنمایی و لطفتون کمال تشکر رو دارم
خوشحالم که همسرامون هم رشتن
خانمی اولا چرا اینهمه سخت میگیرین؟!!!فردی که امتحان رو داده و نمره خوبی کسب کرده به چه دلایلی ردش میکنن؟!!!!!
اون دوستایی که فرمودی بعد 8سال وارد پزشکی کانادا شدن پس تو اون مدت چی کار میکردن و درآمدشون از کجا بود؟
چی شد که بعد چندین سال قبولشون کردن مگه تو اون مدت چه تفاقی افتاده؟!
خانمی خیلی ممنون میشم اگه لطف بفرمایید جواب سوالم رو بفرمایید و مارو ازین سر درگومی نجات بدین
خدای من ببین به چه روزی افتادیییییییییم

اینهمه زحمت بکش آخرش....