سلام دوستای خوبم مخصوصا (صد گل جان)فکر نمیکردم اینجا کسی منو یادش باشه من همیشه میام اینجا رو می خونم ولی اگر سئوالی بود که جوابشو میدونستم حتما میگفتم...........ما تابستون 3 ماه مونترال بودیم بعدش برگشتیم که کارامونو درست کنیم و انشالا برای تابستون 2014 دیگه اونجا باشیم برای همیشه ...........من مونترال رو خیلی خیلی دوست دارم یعنی عاشقش شدم خیلی همه چی فر ندلی هستش ما تقریبا برای انتخاب محل زندگیمون تمام شهرای نزدیکشو رفتیم (کبک سیتی -کینگ استون- بروکویل-اتاوا-گتینو-تورونتو)همه قشنگ و خوبن ولی برای اول مهاجرت من مونترال رو دوست داشتم چون اصلا احساس غربت نمیکردم .................یعنی پامو که گذاشتم مونترال از همون فرودگاه تصور یک شهر درب و داغون داشتم ( اونقدر که بد تعریف کرده بودن)ولی اصلا اینجوری نبود .........البته نظرات متفاوته من خیلی خیلی اونجا رو دوستدارم!!!!!!!!!
توی مونترال برای بچه زیر5 سال 600$ (چایلد بنفیت)میدن.........
در مورد زبان برای مونترال من صد در صد توصیه میکنم انگلیسی بخونین چون اونقدر اونجا کلاسهای مجانی فرانسه هست که لزومی نداره شما اینجا با معلم خصوصی فرانسه پیش برین ...........بهتره که انگلیسی بخونین چون اونجا برای انگلیسی خوندن باید پول بدین.........
امیدوارم تونسته باشم یه کمک کوچیک کرده باشم ببخشید من اینجا دیر به دیر میامولی بازم اگر سئوالی بود من در خدمتم