2777
2789
درضمن من همیشه پستهاتون رو مبخوندم مامان سارا جون وبلاگ شما و نسیم جوپ و چپد تا دیگه از بچه ها رو هم کامل ونده بودم زرای استفاده از تجربیاتتونمامان سارای عزیزی که کار آشپزب انکام دی ممکن آدرس اوپ وبلاگ آشپزیتون رو بزاذیپاخه من یه دختر خاله و پسر خاله مجرد کلکری دارم که واقعا وقت آشپزی ندارنقول دادم آدرس بهشون بدمولی چند وقت پیش کلی از پستهای تایپیک رو خ!پدم پیدا نکردم
سید ایلیا کوچولو مامان.خوش آمدی به این دنیا.خدایا هزار بار ممنون.شکرت ای مهربون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام امیدوارم حال همگی خوب باشه
کسی در زمینه رشته معماری و کارش تو کانادا میتونه لطف کنه بندرو راهنمایی کنه؟
درزمینه پزشکی چی؟کسی رو میشناسین تو ایران فارغ التحصیل شده باسه برا رزدنتی یا مار بیاد کانادا؟
مرسی از کمکتون
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد, آفتاب در حال غروب است...
سلام عسل جون خوبی؟

به سلامتی رفتین کانادا؟

الان اونجایی یا برگشتی دوباره بری؟

من رشتم معماری و خیلی دوستای معمار رو می دونم اکی هستن اونجا در چه موردی دقیقا می خوای بدونی؟
سلام دوستای خوبم مخصوصا (صد گل جان)فکر نمیکردم اینجا کسی منو یادش باشه من همیشه میام اینجا رو می خونم ولی اگر سئوالی بود که جوابشو میدونستم حتما میگفتم...........ما تابستون 3 ماه مونترال بودیم بعدش برگشتیم که کارامونو درست کنیم و انشالا برای تابستون 2014 دیگه اونجا باشیم برای همیشه ...........من مونترال رو خیلی خیلی دوست دارم یعنی عاشقش شدم خیلی همه چی فر ندلی هستش ما تقریبا برای انتخاب محل زندگیمون تمام شهرای نزدیکشو رفتیم (کبک سیتی -کینگ استون- بروکویل-اتاوا-گتینو-تورونتو)همه قشنگ و خوبن ولی برای اول مهاجرت من مونترال رو دوست داشتم چون اصلا احساس غربت نمیکردم .................یعنی پامو که گذاشتم مونترال از همون فرودگاه تصور یک شهر درب و داغون داشتم ( اونقدر که بد تعریف کرده بودن)ولی اصلا اینجوری نبود .........البته نظرات متفاوته من خیلی خیلی اونجا رو دوستدارم!!!!!!!!!
توی مونترال برای بچه زیر5 سال 600$ (چایلد بنفیت)میدن.........
در مورد زبان برای مونترال من صد در صد توصیه میکنم انگلیسی بخونین چون اونقدر اونجا کلاسهای مجانی فرانسه هست که لزومی نداره شما اینجا با معلم خصوصی فرانسه پیش برین ...........بهتره که انگلیسی بخونین چون اونجا برای انگلیسی خوندن باید پول بدین.........
امیدوارم تونسته باشم یه کمک کوچیک کرده باشم ببخشید من اینجا دیر به دیر میامولی بازم اگر سئوالی بود من در خدمتم
فی فی جلن مرسی از اطلاعاتت ولی می شه بگی این کمکی که دولت میکنه برای بچه زیر 5 سال تحت چه عنوانی هست و شامل چه کسانی میشه . و اگر سن بچه بالای 5 باشه رقمش چقدر است ؟ و یه سوال دیگه من دوستم اول مهاجرتش درتورنتو ساکن بود و میگفت مهد کودک خالی نبود و مجبور بودیم مهد خصوصی بزاری مو دولت کمک هزینه رو هم درست پرداخت نمی کرد و میگفت الان بودجه نیست و از این حرف ها . این مسئله برای مونترا ل هم صادقه یا نه ؟ اونجا هم در بدو ورود که کلی کار هست تا جا بیافتیم برای بچه ها مهد رایگان هست یا نه ؟
پلنگ صورتی اگه تو ایران بتونی یکی رو پیدا کنی که یه پارتی بازی کنه واست زودتر تموم میشه! ولی نمیدونم وقتی همسرت نیست اون دو تا خط پایین رو امضا کنه و ببره محضر تایید کنه چه اتفاقی میفته؟!!!!!

ولی فکر کنم اگه اقامت بخواد بخوره کانادا هزینه اش تو ایران هم همونه!!! فکر نکن دولت ایران ضرر میکنه تو چیزی!!!
سلام دوستان گل کم کم دارم فکر می کنمنامری هستم چون غیر صد گل جون هر وقت من اینجا پست میزارک هیچ کس نمی بینهحداقل یه لطف کنید بنویسید نمیدونید
سید ایلیا کوچولو مامان.خوش آمدی به این دنیا.خدایا هزار بار ممنون.شکرت ای مهربون
مرسی تیتی جون ولی اقامت بخواد بخوره منظورت محل سکونتم بخوره کانادا هست؟؟؟
دنیاجون مطمئن باش اگر کسی جواب سوالتون رو بدونه راهنمائیتون میکنه.ماهمه اینجائیم که به هم کمک کنیم و مطمئن باش کسی از راهنمائی کردن دریغ نمیکنه
عسل خانوم تا اونجایی که من میدونم اینجا کار کردن مجدد واسه پزشکها به اسونی مقدر نیست و باید دوباره یکسری دروس رو پاس کرد.یکی از دوستان ما که حسابی لاغر شده از بس درس میخونه بعد از چندین سال سابقه کار پزشکی تو ایران و یکی دیگه از دوستامون هم ترجیح داد اینجا بره تو زمینه ی کارهای دفتری و اداری و کلا بیخیال پزشکی و سابقه کارش تو ایران شد ولی خوب اینکه بعد از اتمام دروس بازار کارش خوبه یا نه نمیدونم فقط یادمه شهرزاد جون همینجا گفت ورود بهش سخته تو تورنتو.
یک سوال دیگه یکی از دوستام میگه زنگ زده سفارت تو واشنگتن بهش گفتن چون میخوای با بچت تنها بری ایران و برگردی باید رضایتنامه ی همسر هم داشته باشی که اجازه داده با بچه تنها مسافرت کنید.شما تا حالا با بچتون تنها رفتید ایران و بیاین اینجور فرمی میخواد واقعا؟
فندق کوچولو اینکه چه کاری پیشنهاد بدیم بنظر من شهر تا شهر فرق داره.مثلا همین کار ساراجون رو یکی تو ادمونتون انجام بده خیلی خوبه چونکه دوتا رستوران بیشتر نداره . غذای خونگی بیرون بر به به :) اینجا جاش خالیه.یا کار ارایش و پیرایش.دی هوم هم خوبه ولی مجوز میخواد فکر کنم.
دنیا جون ممنون از وقتی که میزاری برای خوندن وبم

درباره سوالات راستش تجربه ای ندارم

آدرس وبم
http://www.kadbanouyeirani.com/

آدرس ف ی س بوکیش
https://www.facebook.com/Kadbanouyeirani

مرسی برای معرفی
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز