وای چه خوشحال شدم مصی جون-سما جون -شهرزاد جون که آمدید و یکسری به اینجا زدید
به به انشالله که بهت خیلی خوش بگذره مصی جونبه جای من هم نون سنگگ بخور-چه خوب ما با لوفتهانزا اومدیم و فقط یک چمدان میتوانیتم 23 کیلو بیاریم
وای صدف جان چه فکر خوبی راست میگی برم از همون شکلاتها بگیرم راستی من از cleoخیلی در این یکسال خرید میکنم و واقعا جنساش خوبه و برای سوغاتی هم از اون گرفتم و چند بار هم online سفارش دادم که درست به وقت آمده و واقعا قسمت Clearance قیمتاش عالیه http://www.cleo.ca

آره صدف جان خارجی شدم و هم کیبرد فارسی ندارم