2777
2789
مرسی صدگل جان که با اینهمه حوصله جوابمو می دی خانمهای دیگه ساکن کانادا انگار کریسمس خیلی مشغولشون کرده که اینجا سر نمی زنند، یعنی همسرم با گذروندن اون دو تا دوره به راحتی می تونه وارد بانک بشه؟ صدگل جان برای ورود به کالج توی مونترال زبان فرانسه کافی نیست؟ حتما باید انگلیسی هم در حد آیلتس 6 و 7 بلد باشم ؟ آخه الان با معلم خصوصی فرانسه می خونم ، سر کار هم می رم با یه بچه کوچولو و خونه داری دیگه وقتی برام نمی مونه که بخوام انگلیسی هم بخونم، راستی عزیزم در مورد کالج حسابداری جوابمو ندادی اینکه بدون مدرک دانشگاهی اونجا می شه رفت کالج باز هم مرسی
مهربانی را اگر قسمت کنیم،‌من یقین دارم به ما هم می‌رسد.
سحر جان برای این 2تا دوره که مطمئن هستم چون خودم دارم میخوانم
اگرمیخواهین ساکن منترال باشید من نمیدونم شرایط کالجهای اونجا چی هست بستگی داره کالج فرانسوی زبان بری یا انگلیسی
بعضی شغلها هست که شما باید حتما زبانتون خوب باشه مثل بانک .حالا اگر میخواهین اونجا زندگی کنید باید همسرتون فرانسه اش عالی باشه
کالج هر کسی میتوانه بره و ربطی به مدرک دانشگاهی نداره
راستی الان مدیکالتون آمده در چه مرحله هستید
شهلا جان اینحا تمام خانه ها وآپارتمانها گاز و یخچال و ماشین لباسشویی داره حالا ظرفشویی و ماکروفر هم بعضی آپارتمانها دارن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فدات شم صد گل جون که اینقد خانمی، ما فقط به خاطر اینکه مونترال شهر ارزونیه می خواییم از اونجا شروع کنیم می گیم برای از جیب خوردن خوبه که از یه جای ارزون شروع کنیم ولی سرما و زبان فرانسه دو تا مسئله ای هستند که همیشه ذهن ما رو در گیر خودشون کردند آره عزیزم نامه مدیکالمون اومده اونجا هم به یه مشکلی برخوردیم من یه بیماری مادرزادی قلبی دارم که از دهنم در رفت و به دکتره گفتم حالا برام اکو و مشاوره پزشک قلب نوشته دعا کن خوب پیش بره و دردسرساز نشه، راستی عزیزم شما کجایی الان اونجا هوا چه جوریه امسال همه جا خیلی سرده
مهربانی را اگر قسمت کنیم،‌من یقین دارم به ما هم می‌رسد.
راستی صد گل جان این دوره هایی که معرفی کردی زمان خاصی برای ثبت نام داره یا همیشه می شه براش ثبت نام کرد از ایران نمی شه براش اسم نوشت؟یه سوال دیگه کار بانکی اونجا درآمدش چه جوریه من شنیدم درآمد زیادی نداره درسته عزیزم
مهربانی را اگر قسمت کنیم،‌من یقین دارم به ما هم می‌رسد.
shahla jan inja dat toronto hameye khuneha rooshon yakhchal o ojagh o zarfshoyi hast va age aparteman rental nabashe lebasshoyi va khoshk kon ham toye vahed hast dar ghyere in sorat toye building hast.
ama man to montreal dide bodam ke masalan bazi khuneha yakhchal nadashte ama kheili kam pish miad. ine ke aslan fekre ovordane injoor vasayel ro nakon ke bayad berizishoon door onam ba ekhtelafe voltage inje va iran.
sahar jan in dorehayi ro ke sad gol neveshte nemituni az iran sabte nam koni bayad hatman PR dashte bashi onam miri to nobat ta nobatet beshe.
inja kar kardan to bank daramadesh kheili motevasete onam vaghti taze shoro be kar kuni khub mosalaman kheili bala nist ama bad ham nist .
zemnan inja kheili moheme ke madrake daneshgahi ba sabegheye kari match bashe laaghal to kare mohandesi ke injoorie nemigam albate gheyre mumkene ama kar ro sakht mikune behtare vaghti omadid inja berid daneshgah 1 chize mortabet bekhunid.
مرسی شهرزاد جون که جوابمو دادی من شروع کردم این تاپیکو از اول می خونم توی صفحات اول هم می بینم که شما خیلی دلسوزانه جواب سوالای بچه ها رو می دی مرسی عزیزم، من رشتم آماره و 9 سال سابقه کار مرتبط دارم ولی نمی دونم اونجا بازار کار آمار چه جوریه اینه که در مورد حسابداری سوال کردم همسرم هم رشتش کامپیوتره کارش هم اینجا تو بانکه اون هم به کار کامپیوترو حسابداری وارده حالا به نظرت با این سایقه کاری که ما داریم اونجا می تونیم کاری پیدا کنیم یا نه ؟ من خیلی استرس کار دارم لطفا تا جایی که می تونی راهنماییم کن خواهر جان
مهربانی را اگر قسمت کنیم،‌من یقین دارم به ما هم می‌رسد.
سلام به همه دوستان عزیز میشه لطفا منو راهنمایی کنید من و شوهرم مدرک مدیریت صنعتی داریم و مدرک فنی حرفهای و زبانم زیاد خوب نیست هنوز کلاس هم نرفتیم یه دختر 2 سال نیم هم دارم با 200 م پول باید برای کانادا چجوری اقدام کنم شوهرم 15 سال سابقه کار داره .وئ منم کار مالی میکنم میشه منو راهنمایی کنیدددددد
سلام به همه دوستان عزیز میشه لطفا منو راهنمایی کنید من و شوهرم مدرک مدیریت صنعتی داریم و مدرک فنی حرفهای و زبانم زیاد خوب نیست هنوز کلاس هم نرفتیم یه دختر 2 سال نیم هم دارم با 200 م پول باید برای کانادا چجوری اقدام کنم شوهرم 15 سال سابقه کار داره .وئ منم کار مالی میکنم میشه منو راهنمایی کنیدددددد
سحر جان باید کانادا باشی و این دورها یکساله هست وبرای سمت Personal Banking Officer و 2سال هم بیشتر اعتبار نداره آره حقوقش پایین هست ولی کاری که ریسکش کمه یعنی اگر واردش بشی احتمال بیرون کردنت کم هست بعد هم خوب من خودم به این کار خیلی علاقه دارم
شما برای فدرال اقدام کردید اگر آره منیتوبا و آلبرتا هم خوب هست البته از نظر هزینه مسکن-مهدو.. منیتوبا ارزونتر هستش
و من وینی پگ هستم
هر کجا کانادا باشی اگر کار داشته باشی بهترین هست و درضمن اگر ماشین داشته باشی اصلادر سرما اذیت نمیشه
دختر مهر شما باید بایک وکیل مشاوره کنی بچه ها از این وکیل امیر راضی هستند
http://migratingbirdinc.com/index.php/2-uncategorised/86-2013-10-29-18-40-20
بازم ممنون مادر هامون جون..صد گل جون وشهرزاد جون
صد گل جون تصمیمون برای خود تورنتو تقریبا قطعی ..اون سایت applyabroad هم سر میزنم خیلیییی عالیه..ولی گاهی اینقدر صفحات زیاد بود دیگه خواستم سئوالم رو اینجا بپرسم..مرسی که راهنمایی کردین.بوووووسس

راستی حالا یه سئوال دیگه..(قضیه گواهی نامه رو میدونم که باید اول باید امتحان بدم G1 بعدیکسالg2بگیری و...اینکه پرینت سابقه رانندگی رو از ایران بیاریم اونجا ترجمه کنیم لارم میشه)...حالا اگه یکی بیاد اونجا بخواد از همون اولش یه ماشین رنت کنه واسه 3الی4 ماهی میشه باگواهی نامه بین المللی رانندگی کنه برای فقط چند ماه تا گواهی نامه بگیره؟؟ اخه برای خانواده بچهدار خیلی ماشین لازمه برای این پرسیدم...
شهلا جون مسئله ماشین واقعا استان به استان فرق میکنه من در مورد اونتاریو نمیدونم ولی نگران نباش تو ترونتو خیلی ایرانی هست و کمکت میکنند
راستی سما جون کجایی؟مامان سارا؟مامان سارا و کیان؟نسیم مهربون؟لی لی ؟رز؟سپیا؟شیوا؟میشاد؟میلو؟فی فی ؟پلنگ صورتی؟بیان یک خبری از خودتون بدین؟ چرا دیگه نمییاین؟

بچه ها به نظرتون باید از اینجا حتماشکلات هم سوقاتی ببرم؟
شهلا جون ظاهرا میشه با گواهینامه بین المللی تا یک مدتی رانندگی کرد خیلی مطمئن نیستم که 30 روزه یا سه ماهه اما میشه.
سحر جون راستش اینجا مسئله کار اینقدر ساده نیست که من الان بهت بگم بله یا نه! کلا بازار کار در هر زمینه ای نوسان داره بعضی اوقات خوبه و بعضی وقتها افتضاحه. اینجا کار حسابداری جزء کارهای خوب حساب میشه اما تا جایی که میدونم اینجا باید حق امضا داشته باشی تا بتونی موفق باشی از چند و چونش خبر ندارم . اینجا کلا پیدا کردن کار اول آسون نیست اما بعد از کار اول آسونتر میشه.
جااااااااانم صدگلی.سال نو میلادی همگیتون مبارک.اینروزها هم که تعطیلات بود و اقای همسر خانه و ما مشغول.امیدوارم همه خوب باشید.
شهلا جان استان البرتا هم تا سه ماه میشه با گواهینامه بین المللی رانندگی کرد .
سحرجان کار ناخن هم که اینجا خیلی رو بورسه.ولی خوب چون تعداد زیاد شده بنظرم زمان میبره تا بخوای خودتو خوب تو این کار جا بندازی
سوال دوستای دیگه هم که چون اطلاعاتم کافی نیست بهتره که چیزی نگم
صدگل جان حتمنی در کار نیست ولی ببری خیلی بهتره.چون یکوقت یکی میاد دیدنت و مثلا اشنای دوره و همین شکلات گزینه ی خوبیه داشته باشی.مخصوصا الان که شکلاتهای خوشگل کریسمس رو نصف قیمت زدن و من یه عالمه خریدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز