بازم ممنون مادر هامون جون..صد گل جون وشهرزاد جون
صد گل جون تصمیمون برای خود تورنتو تقریبا قطعی ..اون سایت applyabroad هم سر میزنم خیلیییی عالیه..ولی گاهی اینقدر صفحات زیاد بود دیگه خواستم سئوالم رو اینجا بپرسم.

.مرسی که راهنمایی کردین.بوووووسس
راستی حالا یه سئوال دیگه..(قضیه گواهی نامه رو میدونم که باید اول باید امتحان بدم G1 بعدیکسالg2بگیری و...اینکه پرینت سابقه رانندگی رو از ایران بیاریم اونجا ترجمه کنیم لارم میشه)...حالا اگه یکی بیاد اونجا بخواد از همون اولش یه ماشین رنت کنه واسه 3الی4 ماهی میشه باگواهی نامه بین المللی رانندگی کنه برای فقط چند ماه تا گواهی نامه بگیره؟؟ اخه برای خانواده بچهدار خیلی ماشین لازمه برای این پرسیدم...