سلام به همگی
بازم ممنون برای پاسختون مادر هامون جون .
و صد گل جون
ما برای تورنتو اقدام کردیم....ااا پس وسایل برقی قضیش اینه..اوکی ممنون...حالا با شوهرم که مشورت کردیم احتمالا ما یه خونه کوچولو ایران نگه داریم و اینها رو همینجا بزاریم برا موقع هایی که برمیگردیم ..من فکر میکردم نخردین وسایل اصلی خونه باعث صرفه جویی شه و واقعا به قول مادر هامون حون حس خوبیه وسایل خودتو میبینی اونجا....فقط ریزترهارو به مرور میبرم....بازم ممنون...یه سئوال دیگه..مگه شما مادر هامون جون خونه فرنیش کرایه کردین که روش اینا هست؟ یا نیمه فرنیش؟
صدگل حون وکیل داریم اتفاقا..گفتم اینجا بپرسم قبلش تا ببینم یکی رو شما دوستان میشناسین که تو این کار باشن...ممنون از راهنماییت..
راستی کسی بفرمایید شام شرکت نکرده؟؟؟؟؟؟

..