2777
2789
بچه ها یه سوال ناشیانه دارم خیلی ذخنمو درگیر کرده
این خارجکیا که دستشویی هاشون مثل ما نیست و طهارت نمیکنن تو دستشویی اصلا چیزی به اسم شلنگ دارن یا نه؟
به نظرتون با خودم شلنگ دستشویی بیارم یا گلاب به روتون خیلی ببخشید آفتابه کوچولو ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تفانی جان نه چیزی نیار اینجا میرید مغاره Dollarama میری آبپاش گل میگیری 1$ که خیلی شبیه آفتابه ما هست
تیفانی هر چی میخواین امروز بگو(تا 2روز آینده)بگو شوشو بره بخره که حراج boxing day هست
مرسی صد گلم عزیزم
یه لیست با لینک وسایلی که به نظرم قیمت مناسبی داشتن درست کردم بهش دادم اگه شد بخره متاسفانه تو پانسیون جای زیادی برای نگهداری وسایل نداره حالا بره ببینم چیکار میکنه
سلام دوستان
من می خواستم بدونم کاشت ناخن هم تو کانادا طرفدار داره یا نه ؟؟ که دورش و ایران بگذرونم یا نه ؟؟و اینکه آیا تو خونه هم می شه حرفه آرایشگری و انجام داد یا نه ؟
چیزهایی که دست کم میگیرید,کسی دیگر برای بدست آوردنشان راز و نیاز میکند.
سلام به همه
من گاهی میام و سر میزنم اما دلیلا اینکه چیزی نمینویسم اینه که اکثرا سوالها در مورد اقدام برای مهاجرته که من اطلاعاتی در این زمینه ندارم.
امیدوارم حال همگی خوب باشه و جویندگان کار یا کار پیدا کرده باشن یا بزودی کار خوب پیدا کنن. صدگل عزیز شما چه میکنید؟ با سرما چطورید؟ امسال که زمستون تورنتو خوب داره حال هممون رو میگیره خوشبختانه خونه ما مشمول بی برقی نشد اما واقعا اونهایی که برق نداشتن بیچاره شدن. از دوستان ما بودن کسانی که شنبه شب برقشون قطع شد و پنجشنبه برقشون وصل شد.
ضمنا این "کیان جونم" با این پستهای احمقانه خنده دارش کلی باعث تفریحه!
جودی جون کار ناخن خیلی رو بروس هست مانیکور و پدیکور هم همینطور حتی آقایون هم این کارها رو میکنند-بله در خونه هم میشه کار کرد ولی بهتره کانادا یک دوره کالج بری
تیفانی جون اگه شوشو چیزی نخرید نگران نباش چون ما هایی که مهاجرت میکنیم اوایلش کسی دوربرمون نیست و همین خرید هم یکجور تفریح حساب میشه ان شالله خودت میای وبعد هم همیشه کانادا حراج هست همیشه
شهرزاد جون قربون مهربونیت و دعای خوبت انشالله که همگی در سال میلادی جدید در سلامت وشادی وآرامش باشند وبعدش هم همسرم بتوانه کار پیدا کنه
شهرزاد جان عکسهای ترونتو و درختاش دیدم اون قندیلهای درختاش خیلی برام عجیب بود آره امسال خیلی مردم اذیت شدندبا قطع برق مخصوصا که گرمایش هم در بعضی ساختمانها بابرق هست
امروز هم من رفتم بیرون البته خیلی خرید نکردم وبیشتر گشتم ولی چمدانها-سرویس قابلمه خیلی حراج خوبی بود
صدگل جون همسرم یکم خورد ریز آشپزخونه خرید که قیمتاشون نسبتا خوب بوده
به قول شما اینکه خودمم باششم و بریم خرید هیجانش بیشتره
اتفاقا منم یه دوره کاشت ناخن از ماه آینده میرم هم علاقه شخصی دارم هم تو کاریابی ها دیدم اگهی های بخش زیبایی و آرایش بیشتر از همه مشاغله
سلام

منم گاهی قبلا میومدم اینجا سر میزدم و از تجربیات دوستان استفاده میکردم ولی از اونجایی که پرونده مهاجرتی ما 4ساله تو جریان مثلا خیلی طول کشید بیخیال رفتن شده بودیم( برای تورنتو اقدام کردیم)..تا اینکهدوباره چند ماهی جدی تر دفتر مهاجرت کار میکنه و داره نامه مدیکال میده و بعدشم پاسپورت ریکوئست میکنه برا ویزا..خلاصه اینکه تا مدیکال ما اگه همینطوری پیش بره 3 ماه مونده ونهایتا تا سال بعد این موقع ها ویزا گرفته شده اینشالا..البته اینطور که میگن..حالا راستش ازون حس و حال رفتن افتاده بودیم و خصوصا دلار حالا با اون موقع......ولی هنوز هم انگیزه برا رفتن هست....دو تا سئوال داشتم.ممنون میشم راهنمایی کنین..
1. اول اینکه اونایی که رفتن وسایل خونشون رو بردن؟؟ اگه بردن چطوری؟ چقدر هزینش شده؟ چیا رو بردن؟

2. ازون جایی که میدونم شوهرم اهل استخدامی ودنبال کار گشتن نیست..و دوست داره خودش صاحب کار خودش باشه..کسی از دوستان هست که با سرمایه 400 هزار دلار اونجا کاری راه انداخته باشه ودرامدش زندگی یک زن وشوهر و با یک بجه 3سال رو راحت دربیاره؟

هر دومون فوق داریم..شوهرم عمران خونده و منم بیوتکنولوژی قارچ (لیسانس کشاورزی گیاهپزشکی)..یا اینکه دنبال کار رفتن رو بهتر توصیه میکنین..
سلام
دوستان کسی میدونه اگه بخوایم فوق ودکتری یه رشته نامرتبط با لیسانس بخونیم میشه یا نه چه چیزایی لازمه؟
هزینه چقد میشه؟
در ضمن می خواستم بدونم کانادا رشته پرستاری نیاز هست یا نه؟ و درامدش چقده؟
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
دختری از شهر رویاها پرستاری که عالیه و در آمد و موقعیت اجتماعی خوبی هم داره
ولی من فکر نکنم بشه یک رشته نامرتبط خواند البته اگر مرتبط با شغلتون باشه میشه یعنی سیستم فوق و دکترا با ایران خیلی فرق میکنه و شما باید استاد راضی کنید حالا فرض کنید که شما 10 سال پیش پرستاری خوانده باشید ولی معلم دبیرستان شدید الان حتی برای فوق پرستاری هم استادی قبولتون نمیکنه و میگه شما 10 سال معلم بوده اید
شهلا در مورد سوال 1 که همین 3-4 صفحه آخر رو بخوانی همه چیز دستت مییاد
2)400000$ برا ی بیزنس خوبه ولی هر کشوری بازارهای خودش و قوانین خودش رو داره دز کانادا استان به استان هم کمی فرق میکنه وشروع یک بیزنس زمان میبره (6ماه تا1 سال) تا آماده بشید و تمام شرایط رو برسی کنید
3)مهاجرت خیلی سخته خیلی در موردش فکر کنید و اگر دودل هستید این کار نکنید
شهلاجان ما بهار امسال وسایلمون رو فریت کردیم.
تمام سرویس خواب پسرم یعنی تخت و دکور وخرذه ریزاش و اسباب بازیای ریز و درشتش
یه راکینگ چیر بزرگ
دوتا مبل چوبی تکی
یه میز وسط مبل
یه بوفه ی بزرگ
تمااااام وسایل اشپزخونه یعنی ظروف ارکوپال و.چینی و قابلمه و ابکش ههه و همه جور خرده ریز البته منهای وسایل برقی
تمام ظروف تزیینی، ظروف پذیرایی
تمام تابلوها قاب عکسا ساعت دیواری بزرگ
روتختی ها لباسها پرده ...دیگهههه....
اها چندتا فرش ، دشک تخت ، دودست لحاف دشک ، لوسترها و...

خلاصه دراین حد یادم میاد
اینارو فرستادیم
(البته همهشون چیزایی بود که اونور یا نبود یا خریدنش ازین حد بیشتر درمیومد)
حدود 22 تا جعبه ی خیلی بزرگ شد
با هزینه ی بسته بندی کردنش ،حدود 15-16 میلیون یادمه کرفتن
علت اینکه اینهمه خرده ریز هم فرستادم این بود که بسته ها رو از روی حجم ،می بست و خب این وسط یه سری خرده ریز هم جا میشد
مثلا یه راکینگ چیر میذاشت یه جعبه اندازه اون میبست
وسطش چندتا اسباب بازی ،مثلا حوله هامون ،نمیدونم چندتا ملحفه و مثلا چندتا کتاب میذاشت.
اینجوری خلاصه
شهلا جان
من تقریبا هیچی از ایران نیاوردم جز دو تا فرش دستباف سه متری و چیزهایی که اینجا نیست یا اگه هست خیلی گرونه مثل قوری و کتری و استکان چای و سرویس قاشق چنگال مهمون و یکی دو تا قابلمه سایز بزرگ واسه مهمون و یک سینی برای مهمونی. لباس و کفشهامم اونهایی که خیلی دوستشون داشتم آوردم خلاصه من چیزی فریت نکردم و با همون تعداد چمدونی که میتونستیم بیاریم اومدیم. همه چیز رو از اینجا خریدم و از این کارم هم خیلی خوشحالم . البته من اون موقع ده سال بود ازدواج کرده بودم و دلم وسایلمو اصلا نمیخواست و میخواستم همه چیز رو نو بخرم .
اما در مورد بیزینس زدن من اطلاع چندانی ندارم چون ما کارمند زاده شدیم و فکر کنم کارمند هم از دنیا میریم. بستگی داره چه بیزینسی بخواید بزنید اما اگر بخوای مغازه داشته باشی به گمانم این مبلغ کافی نیست و به هر حال باید وام بگیری.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بام درست شد

aaaaa166 | 48 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز