سلام به همه
من گاهی میام و سر میزنم اما دلیلا اینکه چیزی نمینویسم اینه که اکثرا سوالها در مورد اقدام برای مهاجرته که من اطلاعاتی در این زمینه ندارم.
امیدوارم حال همگی خوب باشه و جویندگان کار یا کار پیدا کرده باشن یا بزودی کار خوب پیدا کنن. صدگل عزیز شما چه میکنید؟ با سرما چطورید؟ امسال که زمستون تورنتو خوب داره حال هممون رو میگیره خوشبختانه خونه ما مشمول بی برقی نشد اما واقعا اونهایی که برق نداشتن بیچاره شدن. از دوستان ما بودن کسانی که شنبه شب برقشون قطع شد و پنجشنبه برقشون وصل شد.
ضمنا این "کیان جونم" با این پستهای احمقانه خنده دارش کلی باعث تفریحه!