آخی نازی مهسا جونی


انشاالله که خیلی زوود شرایط براتون طوری بشه که آرامش توی زندگیت برقرار باشه و هی برین و بیاین و لذت زندگی رو ببرین.
چقدر بد که ویزای پسری مشکل دار شد چقدر پس اذیت شدین.
بچه هایی که میاین ایران حواستون باشه در مورد پاستون.
گویا وقتی میرسین ایران باید برین گذرنامه تا مهر بخوره و ادامه ی داستان.
عموی من این کار رو نکرد به عادت سال های قبل.رفتن فرودگاه و نتوسنت بره و برگشتن خونه.

بعد هم که اکی شد و رفتن فرودگاه سیستم کامپیوتریه فرودگاه مشکل داشت و نزدیک بود دوباره نتونه بره.
وایییییییییییییی یعنی دورازجونش داشت سکته می کرد از کارش کلی عقب مونده بود.
از اینجا با تاخیر رفت و نزدیک بود پرواز لندن رو هم جا بمونه می گه رسیدم به هواپیمای لندن درا بسته شد.
خلاصه اگر عید میاین ایران حواستون باشه که گذرنامه تعطیله و باید حتما این کاراتون رو اکی کنین.