2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شیدا جان حرفهای هیلا جون رو توی صفحه 356 بخون در ضمن باید آیلتس حداقل 6 هم بگیرید این فعلا شروع کار و مهمترین کاره
موفق باشی خانم...
یه جایی خونده بودم که وقتی یه نفر زیادی عاشق یه نفر باشه بیشتر از این که بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش!!!
سلام خوبین؟

بچه ها امیر خان امروز بهم میل دادن و شرایط ساسکاچوان رو گفتن.


صددددددددددددددددددددددددددددددد گل جونی اگر هنوز اونجا بودی من می تونستم اقدام کنم.

ما 3 امتیاز کم داریم.اگر کسی رو اونجا داشتیم 5 امتیاز می گرفتیم و اکی بود.

حالا به امیر میل زدم ببینم چی می گه.
سلام به همگی
من که اصلا نمیدونم چه کار کنم این استرس بیکاری جفتمون دیگه خیلی داره اذیتم میکنه و حقیقتش اصلا نمیدونیم چه کار کنیم؟
سما جون کاش کاری از دستم برمیآمد ولی باورکن اصلا ساسکچوان نباشی براتون بهتره
لااقل در ایران دلار که خرج نمیکنید
راجب منیتوبا چیزی نپرسیدید؟
صد گل جون عموم هم همین رو می گن که صبر کنیم تا می.

امید به خدا قسمت نبود.بهتر که کم داریم امتیاز اونجوری همیشه دلم می سوخت که می تونسستیم و اقدام نکردیم.

نه چیزی نگفت این سری.

اما چند روز پیش که پرسیدم گفت می تونین از مانیتوبا اقدام کنین.
شهرزاد جان من همسرم مهندس برق الکترونیک هست که 14 سال سابقهIT داره در مخابرات ایران وزمینه کاریش شبکه هست منهم مهندس کامپیونر هستم نرم افرار که 12 سال درایران درزمینه تست نرم افرارهای بانک کارکردم
همسرم زبانش هم خوب هست ولی کلا3 ماه کار part timeنوانست در حد تکنیکال بعد 2ماه کار مجانی(ولینتری)از یک شرکت کار بگیره
سارا جان ساسکتون که بودیم همسرم3 ماه هم در walmartکار کرد ولی اینجا(وینی پگ) الان از اول اکتبر هیچ کاری نداره واصلا کسی زنگ نمیرنه خلاصه که خیلی ناامید از روزگار هستم ولی امیدم به خداست
من هم به دنبال کار نرفتم چون 2تا بچه کوچک دارم و تا درآمد اندکی نباشه که بتوانم بزارمشون مهد چطور دنبال کار بگردم
سلام
دوستان ما با خانواده کارآفرینی نیوبرانزویک کانادا را اقدام کردیم و قبول هم شدیم و تا 2 ماه دیگه میایم اونجا، وکیل ما هم آقای گنجی بود. حدود 9ماه اونجا می مونیم و بعدش میریم ونکوور، سوالم اینه که تا اون 9ماه کارت پی آر من و خانواده ام میاد یا نه؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز