شهرزاد جان من همسرم مهندس برق الکترونیک هست که 14 سال سابقهIT داره در مخابرات ایران وزمینه کاریش شبکه هست منهم مهندس کامپیونر هستم نرم افرار که 12 سال درایران درزمینه تست نرم افرارهای بانک کارکردم
همسرم زبانش هم خوب هست ولی کلا3 ماه کار part timeنوانست در حد تکنیکال بعد 2ماه کار مجانی(ولینتری)از یک شرکت کار بگیره
سارا جان ساسکتون که بودیم همسرم3 ماه هم در walmartکار کرد ولی اینجا(وینی پگ) الان از اول اکتبر هیچ کاری نداره واصلا کسی زنگ نمیرنه خلاصه که خیلی ناامید از روزگار هستم ولی امیدم به خداست
من هم به دنبال کار نرفتم چون 2تا بچه کوچک دارم و تا درآمد اندکی نباشه که بتوانم بزارمشون مهد چطور دنبال کار بگردم