ای خدا نسیم چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیگه دارم بی خیال کانادا می شم اصلا بدم امده اینقدر که هی از این چیزا دیدم.
نسیم جونم اونجا فقط خالت رو داری؟
راستی گلم این ایدی یاهوی منه.دوست داشتی ادد کن با هم چت کنیم :) جی تاکم دارم هر کدوم راحت تری.
sama_najafinobar