2777
2789
سلام به دوستای گلم ما احتمالن سپتامبر برای تحصیل میاییم کانادا میگم احتمالن چون جواب پذیرش و بورس و اینا اواخر آپریل و یا تو ماه می میاد
حالا یه سوال من 2 سال پیش ازدواج کردم و کلی جهاز خریدم حالا موندم اینا رو چکار کنم خونه خودمم احتمالا اجاره میدم شما تجربه مشابه داشتید؟ تو تهران جایی هست بشه وسایل رو بیمه کرد و موقت برای یکی دوسال گذاشت ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

سلامی مجدد.شهرزاد جون خیلی هیجان زده ایم بعد یک ونیم سال خانواده رو می بینیم.
سپیا جان این بچه شیطون که عکس کاربریمه رو دوسش دارم.همینجوری گذاشتم.
تیلو جان حتی الامکان در خونه د تا مامان جا بدید اگه بعدا تصمیم دارید ازشون استفاده کنید.ما که مهاجرت کردیم اکثر وسایل رو فروختیم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام به همگی سال نو مبارک
مهرو ماه جان در مورد سوالی که کرده بودی عزیزم امتیاز 5 خیلی راحت می تونی با خوندن 5 ترم و امتیاز لازم بیاری یعنی فکر می کنم همون, (b1, B1دو تا)و همسرت هم, B1, A2
سلام دوستای گل همگی خوبین؟


نسیممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

مصی اکی داد.خیلی خوشحالم واقعا خدا رو شکر.

نسیم جونم اوون وکیل رو پیدا کردی؟نمی خوام اذیتت کنم ها با نی نی تو راهی به اندازه کافی زحمتت دادم.کلی هم از تو برا مصی تعریف کردم .:)
مرسی عشقم یک دنیا ممنون.:*
من که سخت مریض بودم.هنوز هم خوب نشدم.تمام گلوم آفت زده همه از استرس.باورت می شه؟اینقدر لاغر شدم که نگو.

ساهارا خواهر خوبی؟کارا خوب پیش می ره راستی در مورد فرانسه میلت نرسید بهما.:*
وای نسیم جون مرسی . عاشق این جوابای کاملت هستم. مثل همیشه فقط میتونم بگم ممنون عزیزم ، ممنون.
و اما. من هنوز نمیدونم واسه اونجا برم دنبال کار خودم یا معلمی . عزیز دلم پنهان که نمیخوام بکنم راستش میخوام دنبال کاری برم که پر در آمد تر و با امکانات بیشتر باشه.چون من یه پسر 5 ساله دارم دوست دارم کاری باشه که بعد از ظهر ها خونه باشم. یعنی ترجیح میدم نیمه وقت کار کنم . تو ایزان که شرایط معلمها از نظر کار نیمه وقت و تعطیلی و بیمه و اینها خوبه. یعنی تو ایران معلمی به جز حقوقش بقیه مزایاش عالیه!!! البته واسه خانومها.
من سابقه تدریس دارم البته در آموزشگاههای خصوصی اما بیمه نبودم.
اگه سختت نمیشه ممنون میشم راجع به
نیمه وقت بودن یا تمام وقت بودن معلمی (اینکه دست خودمونه یا نه)
حقوق اولیه
مزایا و معایب
و بهترین رده سنی برای تدریس رو بهم بگی عزیزم چون فکر کنم فقط بتونم رده متوسطه یا دبیرستان تدریس کنم

مرسی گلم
منم منتظر دعوت به مصاحبه هستم.من مین هستم وزبانمو 5 زدم وهمسرم 4 زده .خیلی استرس دارم.
راستی شماها تو فیس بوک هم هستین؟چون اونجا یک گروه هست که منو همسرم توش عضو هستیم وهمه در حال مهاجرت هستن وخیلی اطلاعات خوب وجدیدی کسب میکنیم .گفتم بهتون بگم اگه دوست داشتین همو اد کنیم تا بیشتر با هم آشنا بشیم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زبان خارجه

dadashjonam | 0 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش