من هم تورونتو هستم . البته شوهرم الان ونکور کار پیدا کرده و احتمالا تا آخر تابستون من هم باید برم اونجا. من هم این نرخی رو که گفتم از همکارهام پرسیدم به من گفتن مینیمم $280 میدن. من معلم هستم و میدونم که همه معلم ها حقوقشون تازه از 50000 تا شوروع میشه برا همین نمیتونن کمتر از این درامد داشته باشن ولی خوب چون خودم هنوز نمیگیرم حرف شما احتمالا درست تر هستش