2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام به همه
من مدتیه که خیلی وقت نمیکنم بیام نی نی سایت الانم فقط دو صفحه آخر رو خوندم. امیدوارم همه چیز بر وفق مراد باشه و همه خوب باشن.
میشاد جان تا جایی که من میدونم هیچی به هیچی یعنی دیگه اون ویزا ارزش نداره و باید از اول اقدام کنه.
در مورد کمک هزینه ای که به بچه میدن با تا جایی که من میدونم اگر خانواده ای مثلا 4000 دلار در ماه درآمد داشته باشه کمک هزینه ای که دولت میده خیلی خیلی کم میشه و شاید به ماهی 100 دلار هم نرسه. ضمن اینکه ما با اینکه 6 ماه اول زندگیمون در اینجا کار نداشتیم ولی بیشترین کمک هزینه ای که برای پسرم گرفتیم ماهی 280 دلار بود. من برای ایالت انتاریو عدد 300 تا 500 دلار رو تا حالا نشنیدم. ولی ممکنه هم باشه و من ندونم.
در مورد هزینه زندگی هم من قبلا چند تا پست مفصل نوشتم ولی چیزی که نسیم جون نوشته به نظرم درسته.
سپیا جون مرسی از احوالپرسی . حالا بالاخره کی میای؟ امیدوارم بتونی 7 بگیری ولی میدونم که 7 سخته.
منم میرم سر کار و میام و در طول هفته عملا جز سر کار رفتن کار مهم دیگه ای نمیکنم همه کارهای خونه و خرید و بیرون رفتن مال شنبه و یکشنبه است. اما در کل راضیم .
سال نوی همه مبارک باشه و برای همه سال خیلی خوبی آرزو میکنم.
سلام شهرزاد. تو کودوم استان هستی؟ من همه همکارم که میدونم حقوقشون بالای 50000 تا هستش (چون تو کار من کمتر از این نمیدن) همه به من گفتن کمه کمش $300 رو میدن. شنیدم حتی تو کبک این رغم بالاتر هستش و بین 800 تا 1000 دلار هستش یعنی کم کم 800 رو میگیری. البته این چند وقتی که رجاء به بریتیش کلمبیا دارم تحقیق میکنم خیلی چیزهاش با این ور فرق میکنه مثلا فهمیدم اونجا باید برای بیمه اگه کار نداشته باشی یه مبلغی بدی در صورتی که اینجا مجانی هستش. حالا شیاد رغم child tax benfit هم پایینتر باشه . وی ناراحت شدم خدا کنه شوهرم یه کار همینور پیدا کنه برگرده بیاد اینجا.
سلام برهمه دوستان خوبم-اول ازهمه سال نو همه مبارک.امیدوارم امسال به آرزوهاتون برسید.منهم هنوز روی همون درصد پنجاه به پنجاه هستم ونمیدونم بالاخره موندنیم یا رفتنی؟ و فعلا همینجا به کارهای روزمره ی همیشگی مشغولم بااین تفاوت که دارم کلاس زبان خصوصی میرم خدارو چه دیدی شاید تاسال دیگه تصمیمم روقطعی کردم واسه رفتن حداقل زبانم رو قوی کرده باشم-بچه هامن یک سوال داشتم البته مثل شهرزادجون منم همین دوصفحه آخرروخوندم واگرجواب کسی رونمیدم فقط بخاطر اینه که نمیدونم-من رشته دانشگاهم حسابداری بوده اگر بخوام کانادا داروسازی بخونم کسی شرایطش رومیدونه؟؟ممنون میشم اگر کسی اطلاعاتی داره کمکم کنه.
آبینه جان نمیدونم مشکل از کجاست که ایمیلت برگشت خورد ولی آدرس ایمیل من مشکلی نداره و هر روز دارم ایمیلهامو چک میکنم عزیزم دوباره سعی کن.
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
سلام شهرزاد گل و بقیه دوستان.
ما شمارش معکوس سفرمون به ایران شروع شده و بزودی برای دوهفته می ایم ایران دیدن عزیزانمون.
شهرزاد جونم خدا رو شکر که تو کارت جا افتادی.شما الان باید هر دو (CCTB) Canada Child Tax Benefit و National Child Benefit Supplement (NCBS
رو بگیری درسته؟با اینحال مجموعا رقمی نمی شه.اینم لینکش:http://www.cra-arc.gc.ca/bnfts/cctb/fq_pymnts-eng.html#q9
نلی جونم خیلی برات خوشحالم امیدوارم ایران خیلی خیلی بهتون خوش بگذره میدونم چه حس خوبی داری الان.
آره نلی جون ما هر دوی اینو میگیریم. لینکت هم خیلی خوب بود . من فقط در ممورد ایالت کبک شنیدم که زیاد پول میده.
بچه ها یه سوال اگه واسه شوهر کار پیدا بشه و بخواهند برن اگه زن حامله باشه به مشکل میخورن یعنی وقتی میرسی ازمایشی چیزی می خواد یا نه؟
ممنون میشم جواب بدین
در ضمن پیشاپیش از همتون ممنون شما خیلی خوبین به سوالاته دوستاتون با حوصله تموم جواب می دین خدا خیرتون بده بخدا نمی دونین چقد با این کار کمک می کنین به بقیه
[خدایا شکر همه نعمتات]
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش