مرسی نسیم جونم.واقعا مرسی.خیلی مهربونی گلم.
اگه هم بخواد مشکلی نیست چون از سربازی همسری چیزی نمونده به امید خدا زودتر پاسش رو می گیریم فقط می ترسم 215 نفر کبک پر بشه.خدا بزرگه هر چی خیره همون بشه ما سعیمون رو بکنیم این همسری راضی بشه خودش کلیه.
راستی واسه این جیگر طلا اسم انتخاب کردین؟الهی قربونش برم من این پسرک رو که من عاشقه پسر بچه هام.ای جونم خاله بیام بچلونمت.بوس.