2777
2789
مرسی نسیم جونم.واقعا مرسی.خیلی مهربونی گلم.

اگه هم بخواد مشکلی نیست چون از سربازی همسری چیزی نمونده به امید خدا زودتر پاسش رو می گیریم فقط می ترسم 215 نفر کبک پر بشه.خدا بزرگه هر چی خیره همون بشه ما سعیمون رو بکنیم این همسری راضی بشه خودش کلیه.

راستی واسه این جیگر طلا اسم انتخاب کردین؟الهی قربونش برم من این پسرک رو که من عاشقه پسر بچه هام.ای جونم خاله بیام بچلونمت.بوس.
دوستای گلم ممنون از اینکه جواب دادید. پس فکر گرفتن وکیل رو از سرمون بیرون کنیم بهتره. باید خودمون دست به کار شیم.
یه سوال دیگه. ما هنوز هیچ کاری نکردیم و تازه میخوایم شروع کنیم به جمع کردن مدارک و اینکه ببینیم چطوری اقدام کنیم بهتره.
شما اولش با کسی مشورت کردید یعنی از این مشاورای مهاجرتی کمک گرفتید یا سایتی چیزی هست که اطلاعات داشته باشه ؟؟؟
ببخشید انقدر سوال میپرسما. میخوام از همین اول راه رو درست بریم. اگه اشتباه کنیم زمان رو از دست دادیم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

sama joon man az in doostam keh moshaver mohajerateh porsidam goft hatman passport mikhayn chon jozv madarek avaliyeh copy passport mikhan. va ageh nafrestin chon madarek nagheseh pas mifrestan pooletoon ham mireh. bad goft vakil bara quebec nabayad bishtar az 4000 ta 5000 begireh .
esmeh nini ro gozashtim arshawn. hamash migeh in khaleh sama key miad man bahash bazi konam. haha
سلام نسیم جونم خوبی؟با زحمتای ما؟خیلی زحمت دادم ها عزیزم معذرت.امیدوارم بیام جبران کنم عزیزم.:)

نسیم جون همه ی وکیلا می گن 6000 به بالا که با اون هزینه ی استانی می شه 10000 تا.

یعنی کمترین نرخی که به من دادن 6000 تا بود.به دفتر خانم طباطبایی زنگ زدم گفت فقط 10000 تا می گیره واسه حق الوکاله بماند هزینه استانی.:)

عزیزم این دوستتون پیش وکیل کار می کنن؟برای ایران هم کار انجام می دن؟فکر کنم وکیل بگیریم بهتر باشه.مصی کم کم داره راضی می شه اگه خدا بخواد :)





سارا جون @

سلام عزیزم.به نظر من اول از همه برو یا سایت اصلی مهاجرت کانادا و اونجا آنلاین ارزیابی کن ببین شرایطش رو داری و

یا اینکه چه چیزایی رو باید تقویت کنی .

http://www.cic.gc.ca/english/immigrate/index.asp

این قسمت immigrating دستت میاد عزیزم.

سوالی هم داشتی بپرس ممکنه بتونم کمکت کنم.
سلام به دوستان عزیزم :
سال نو مبارک .
من امروز خبر تصمیم عجیب دولت کانادا رو خودم و وا رفتم .... دو تا از دوستام با پذیرش دانشجویی اونجا هستن و یکیشون بچه هم داره و باین امید بودن که pr بشن . خدا بداد برسه ... باید دوباره شروع کنن ؟!!!‌یعنی چی ؟
تولد یکیشون سه روز دیگه است و باید بهش زنگ بزنم ولی موندم بهش چی بگم ؟
سما جون ، شوهر من که از اول راضی بود پای عمل پیش اومد کلی عقب نشینی کرد ...باورت میشه همه اش میترسم آخر سر نیاد ؟! یکبار که خیلی از دستش عصبانی شده بودم بهش گفتم ای کاش هیچ وقت سایپا کا ر نمیکردی !!!برای همین هم دو دلم استعفا بدم یا نه ؟!!!‌میترسم استعفا بدم و بعد بزنه زیر همه چی !!!ولی عقل به خیلی چیزای غیر از دل حکم میکنه .هرچند برای خود منهم وقتی وضعیت رو به بدی رو که پدرو مادرم دارن 0 از لحاظ از کار افتادگی و افت توان اداره کردن خودشون )‌میبینم خیلی مردد میشم که آیا دارم کار درستی میکنم ؟ فکر کنم حتی افرادی که اونجا هم هستن همیشه گوشه ذهنشون این موضوع رو دارن ...
کارت نلیسا به مدد دوستمون توی نورنتو و البته عموی سما ء 20 اسفند بدستمون رسید . یه چند تا راه هم برای انتقال پول پیدا کردیم که money mex از همه شون سریعتر و مطمئن تره . خوبی ایران اینه که مردم برای هر مشکلی یه راه حل ابداع میکنن !!!!!!
خلاصه فقط و فقط آرزو دارم بتونم Ielts 7 بیارم( که عمرا " بشه ). در نهایت اعتماد بنفسم هم برای 6 خرداد سنجش ثبت نام کردم !! سفارت استرالیا دیگه امتحان برگزار نمیکنه . سنجش هم برای بعد از 6 خرداد باز نکرده و این از نظر من یعنی ممکنه دیگه سنجش هم امتحان باز نکنه . آزاد هم که تا ژولای برنامه داشت و همه اش ظاهرا "‌پر بود . خلاصه بنظرم اولین واخرین فرصته . البته فکر نکنم بتونم 7 بیارم . خصوصا "‌writing !!!!!البته امروز با خوندم این خبر ،‌دیدم خیلی غصه بزرگی نیست .
برای همه آرزوی موفقیت میکنم . برای خودم هم باز هم مثل همیشه میگم هرچی خیره پیش بیاد .
شهرزاد جونم ،‌ کجایی خانم کارمند ؟ یه خبری از خودت بده .

سلام سپیا جون خوبی عزیزم؟نلی خوبه؟امروز عجیب تو فکرت بودم.

خوب به سلامتی که کارتش امد مبارکتون باشه

نمی دونم والا یهویی همسری زد به سیم اخر اما دارم روش کار می کنم :)

نگران مامان بابا نباش خدا بزرگه .می رین و میاین اونا میان و می رن فقط سلامتی باشه بقیش حله.

دعا کن برای ما هم هر چی که خیره پیش بیاد و بعدا پشیمون نشیم چه این وری چه اوون وری. :)

برای نمره آیلتس هم نگران نباش میاری حتما.امیدوار باش و با اعتماد.
سلام.خوبین همگی.
خانمهای گل شرایط اولیه برای گرفتن اقامت چیه؟ مدرک تخصیلی؟معدل؟ زبان؟ سابقه کار و.سن؟ پول؟و..... چقدر مهمه؟
میخوام بدونم اصلا میتونم به مهاجرت فکر کنم یا نه؟الان هرکی میبینی یا رفته خارج یا داره میره؟دیگه دارم تو این شرایط اجتماع افسردگی میگیرم.
رایکا جون عزیزم ببین بستگی به شرایطتون داره خیلی ها از طریق تحصیل اقدام می کنن .یا سرمایه گذاری.

چرا نمی تونی فکر کنی عزیزم.این سایت رو ببین اگه سوالی هم داری بپرس عزیزم اگه بدونم جواب بدم.چون من

خیلی تحقیق کردم و تا حدی در جریانم.
سارا جون راستی عزیزم.


ببین اگر بخوای از طریق اسکیل ورکر اقدام کنی به نظر من نیازی به وکیل نیست چون کاملا معلومه که باید چه مدارکی رو بفرستی.

اما من اگه خدا بخواد و همسری قبول کنه و به موقع اقدام کنیم چون از طریق خوداشتغالی کبک هست واقعا گیج شدم و نیاز به یه وکیل دارم چون علاوه بر مدارک لازم بیزینس پلن هم می خواد که کار سختیه بخوام خودم دست به کار بشم اما از طریق اسکیل ورکر با خیال راحت اقدام کنین.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز