2777
2789
سارا جان من خودم به شخصه به وکیل هیچ اعتقادی ندارم. در واقعا به نظر من وکیل هیچ کاری که نمیکنه رو پرونده هیچ تازه در بسیاری از موارد بوده که من خودم دیدم و تو آشنایان و دوستان به این باور رسیدم که باعث رد شدن پرونده به خاطر خیلیی از احتمال کاری هایی که میتونستن در جای خودش انجام بدن و ندادند شده.
به خاطر همین مخصوصا تو پروسه کبک مهمترین چیز همون فرانسه رو خوب یادگرفتن و توانایی تو صحبت کردنه و داشتن وکیل یا نداشتن وکیل در اصل قضیه هیچ فرقی ایجاد نمیکنه. الان بیشتر وکیلها پولی هستن و اصلا دلشون نمیسوزه برای من و شما. فقط پولشون رو میخوان نه اینکه بخوان واقعا براتون کاری بکنن.
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
salam
sorry fingilish minevisam nadaram farsi
man ke ghatiyam hesabi
ma ghabl az eyd raftim vakil va nahayi shode bud karamun ke madarshohare geram ehsasate hamsari ro tahrik kard va shoharam alan kheili mokhalef shode kheili asabam daghune. kheili asabiyam ghalbam kheili dard mikone
hersam az in migire ke sharayetemun ideh ale va midunam ke hamsari cheghadr delesh mikhad ke berim ama asire badbakht

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دارم خل می شم.همه ی برنامه هام نقش بر آب شد.

دیشب همسری آب پاکی رو ریخت و گفت نمیاد به خاطر مادرش.خیلی داغونم هیچ انگیزه ای برای ادامه ندارم.تو این مملکت.خدایا شکرت ولی آخه چرا یهو این جناب همسری اینجوری پشتم رو خالی کرد؟کاش شرایط اپلای رو نداشتم کاش رشتم نمی خورد.
سما برات ایمیل زدم چک کن

در حال حاضر تو حق تصمیم گیری برای زندگیت رو داری و میدونی چی برات خوبه چی بد... پس هر چوری که هست باید با شوهرت صحبت کنی و قانعش کنی بهش بگو اپلای کنید این قضیه ممکنه تا سه سال دیگه هم طول بکشه منظورم رفتنتونه تا اون موقع مادرشوهرت ممکنه نظرش عوض بشه ولی شرایط شما تا سه سال دیگه ممکنه اینی که الان هست نباشه منظورم اینه که بالاخره سنتون تغییر میکنه شرایط زندگیتون ممکنه تغییر کنه. الان که میتونید باید اقدام کنید.
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
سلام دوستای گلم.مرسی از کامنتاتون.

سا هارا جون میلت نصفه رسید اصلا فونت ها رو نتونستم بخونم.لطفا دوباره بفرست.


نسیم جون به خدا 1000 بار گفتم.می گه نه که نه خدا نگذره من که نمی گذرم که مانع پیشرفتم شدن واقعا نمی گذرم.

راستش تازگی عموم امد ایران و برگشت.عموم خیلی به پدر بزرگ مادر بزرگم وابسطس و خیلی حرفا این وسط زده شده.اینم می گه من نمی تونم.


ساهارا می گه تو می خوای بری برو .می گه مختاری برای زندگیت تصیمیم بگیری.دقیقا عین جدایی نادر از سیمین دقیقا.

چشماش رو باز نمی کنه احمق فکر اینده بچمون نیست فکر دل مادرشه که نکنه بشکنه من که آدم نیستم دل ندارم که.

گفتم امکان نداره من بچه دار بشم شده می رم عمل می کنم که کلا بچه دار نشم اما نمی ذارم بچم تو این مملکت به دنیا بیاد.
می گه مگه ما بچه های بدی شدیم می گم زمان ما گذشت الان اینجا بچه بزرگ کردن یا دل شیر می خواد یا فکر بی خیال.
نمی دونم واقعا نمی دونم.وقتی نگاه می گنم گه بعد میاد و می گه اگه اپلای کرده بودیم می خوام خفش کنم.به سرم

زد به خواهر شوهرم بگم اما دیدم هر چی باشه داداششه ببینه به خاطر اینا نمی خواد بره طرفداری هم می کنه.
من مدرک لیسانسم 3 ساله هست و اگه بخوام فوق شرکت کنم باید از اول امتحان لیسانس بدم بعد واحد هام رو قبول کنن و بعد

اما اگه می تونستم اونور خیلی راحت تر می تونستم ادامه بدم و دیگه دروس عمومیه این طرف رو نمی گذروندم.

می گه تو تو مملکت خودت نمی تونی بعد اونور می تونی؟

اخه خنگول تو به این جا می گی مملکت؟ چه انتظاری داری؟اه.می گه از اول بخون خوب.

یعنی دیشب رو مخم بود.

نسیم جون اگه بهمون ویزا بدن ممکنه تابستون بیایم البته همه در حد صحبته چون هنوز همسری پاس نداره.

اما میدونم ویزا نمی دن.اگه میومدیم ممکن بود نظرش عوض بشه.

باور می کنین ما خونمون رو که عوض کردیم از نزدیک اونا امدیم غرب تهران چه گریه ذاری می کرد مادر این اقا.

بعد تا موقعی که خونه تمیز نشده بود یه سر نزد که نکنه کمک کنه.

می دونم همه اینا از کجا اب می خوره خدا خودش جای حقه نگذره به حق علی که این جوری با اعصاب من دارن می کنن.

بعد به من می گه نه مادرم خودش به من گفت که از این مملکت بذار برو.............................اون مخالف نیس
می گه من خودم نمی خوا تنها بذارم.

نمی دونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
وای سما جون منم گوشم از این حرفا پر شده! دیوونه شدم از دست این م ا د ر ش و ش و

بی خیال به نظرم باید بتونی حرفتو پیش ببری.... هر جوری هست قلق شوهرت دست خودتو هر کاری میتونی بگن چون بحث بر سر سرنوشت خودت و زندگیته.
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
عزیزمی نسیم جون.ببخشید ناراحتت کردم عزیزم.نی نی رو هم ناراحت کردم

ببخشید.بوسسسسسسسسسسسسسس.

قربون اون پسملیت بشم من که مامان به این ماهی داره.

دیروز خیلی سر سنگین بودم.فکر کنم داره اثر می کنه چون شب خیلی عوض شده بود منم گفتم اخه چرا اذیت می

کنی وقتی دوستم داری.خلاصه کمی داره راه میاد اما نباید زود دوباره بحث کبک رو بیارم وسط.اما یواش یواش می گم

بهش فقط خدا باید کمک کنه دلش نرم بشه.

فقط نسیم جون یه سوال.همسری سربازه هنوز پاس نداره وکیل بهمون گفت مشکلی نداره و می تونین اقدام کنین

بعدا شماره پاس رو بفرستین.

اما راستش اگه بخواییم با وکیل اقدام کنیم 20 ملیون هزینه داره که به نظرم این 20 تومن رو بدیم بیایم کانادا رو ببینیم بهتره.

سایت کبک رو هم دیدم توضیحی راجع به پاس همراه ننوشته بود.حالا نمی دونم چی کار کنم.

می ترسم همه مدارک رو بفرستم و به خاطر این برگردونن.

از طرفی خوداشتغالی امسال 215 نفر می گیره و می گم ممکنه تا ما پاس رو بگیریم پر بشه.

شما چیزی در این مورد می دونی؟

خیلی ممنون مهربون.می بوسمت.گل پسری رو هم ببوس.:)
sama joon ey vay ghoseh man o pesaram ro nakhor alan dareh behtarin jay donya zendegi mikoneh. bandeh khoda khabar nadareh zendegi cheghadr sakhteh. khob khoda ro shokr dareh aroom besheh yeh zareh sabr kon bad dobareh matrah kon. man alan khooneh khalam hastam ke alan hodood yek saleh oomadan migeh fekr konam mikhad vali be man vaght bedeh man yeh ashnayi inja daram keh moshaver mohajerateh emrooz bahash tamas migiram behet migam
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز