سارا جان من خودم به شخصه به وکیل هیچ اعتقادی ندارم. در واقعا به نظر من وکیل هیچ کاری که نمیکنه رو پرونده هیچ تازه در بسیاری از موارد بوده که من خودم دیدم و تو آشنایان و دوستان به این باور رسیدم که باعث رد شدن پرونده به خاطر خیلیی از احتمال کاری هایی که میتونستن در جای خودش انجام بدن و ندادند شده.
به خاطر همین مخصوصا تو پروسه کبک مهمترین چیز همون فرانسه رو خوب یادگرفتن و توانایی تو صحبت کردنه و داشتن وکیل یا نداشتن وکیل در اصل قضیه هیچ فرقی ایجاد نمیکنه. الان بیشتر وکیلها پولی هستن و اصلا دلشون نمیسوزه برای من و شما. فقط پولشون رو میخوان نه اینکه بخوان واقعا براتون کاری بکنن.
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم