سلام دوستای خوبم. از اونایی که ساکن کانادا هستند ممنون میشم راهنمائیم کنند
من و همسرم قراره اگه ویزا صادر شه برامون 2-3 ماه دیگه برای یه دوره تحصیلی 6 ماهه بیاییم کانادا. در اینصورت به احتمال زیاد نی نی م اونجا به دنیا میاد. اما وقتی سرچ کردم دیدم که کمتر از 6 ماه تحت پوشش بیمه نیست. به نظرتون چیکار کنم که یه کم از هزینه های زایمانم کم بشه؟
کسی بیمه تکمیلی که تو کانادا هزینه های زایمان رو تقبل کنه می شناسه؟
ممنون میشم هر کس اطلاعاتی داره کمک کنه.