سلام دوستان من 10 ماهی هست که در مونترال زندگی می کنم و 3 ماهمه
از شدت استرس و نگرانی واسه سلامت بچم مریض شدم طپش قلب گرفتم همش میگم ناشنواست؟نابیناست؟سندروم داره؟و......
خلاصه حالم خرابه و به خاطر زبان ضعیفم نمی تونم با دکترم ارتباط برقرار کنم یه کم راهنماییم کنین که من باید چه آزمایشهایی ازش بخواهم که روم انجام بده اگه کمکم کنین ممنون میشم
راستی یه کم عفونت داشتم که با آنتی بیوتیک و داروی وازینال دکتر میگه حل شده همینم خیلی نگرانم می کنه