2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوستان سلام من هر چند وقت یک بارر می یام و سخت در حال خوندن فرانسه هستیم فایل نامبرم اومد و فرصت دادند تا آخر مرداد تف ارائه بدیم حالا می خواستم از نلی باسی و شهرزاد و کسایی دیگه که خیلی فعال هستند یه استاد خوب برای خصوصی معرفی کنند
دوستتون دارم
همه موفق باشید
دوستان سلام
دوستم در عرض 7 ماه به کانادا رفت ..همسرش مهندس شیمی فرایند و خودش لیسانس شیمی کاربردی..اصلا وکیل هم نگرفتن ...با اینکه دوستم به خاطر رشته اش امتیاز بیشتری داشت و میتونست نفراصلی باشه ولی باید فرانسه اش قوی میبود که وقت خوندن زیاد رو نداشت و همسرش نفر اصلی شد الان هم 15 روزه که رفتن
من منحصر به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم و آزادم.
میشاد جدی؟
من واقعا گیجم ما هنوز هیچ کاری نکردیم.رشته جفتمون تو فدرال هست اما تا پاس همسری نیاد نمی تونیم اقدام کنیم.
برای کبک هم از طریق دیگه ای می تونیم اقدام کنیم همین طور از طریق منیتوبا.اما واقعا نمی دونم چه تصمیمی درسته.راهنمایی کنین بچه ها.
سلام دوستان من 10 ماهی هست که در مونترال زندگی می کنم و 3 ماهمه
از شدت استرس و نگرانی واسه سلامت بچم مریض شدم طپش قلب گرفتم همش میگم ناشنواست؟نابیناست؟سندروم داره؟و......
خلاصه حالم خرابه و به خاطر زبان ضعیفم نمی تونم با دکترم ارتباط برقرار کنم یه کم راهنماییم کنین که من باید چه آزمایشهایی ازش بخواهم که روم انجام بده اگه کمکم کنین ممنون میشم
راستی یه کم عفونت داشتم که با آنتی بیوتیک و داروی وازینال دکتر میگه حل شده همینم خیلی نگرانم می کنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز