2777
2789
سلام دوستان.

مرسی میشاد جون اطف کردی.میشاد عکست قشنگه اما من به قبلی عادت دارم.:)



ماری جون ممنون از لطفت بچه ها خوبن؟
عزیزم نمی دونم میل زده یا نه هی که به من می گفت چرا مزاحم دوستت شدی منم گفتم خوب دوستم دارن لطف می کنن همسرشون اشکال نداره میل بزن :)
عزیزم اسم خواهرم شیما هست .اون بوده؟
سلام دوستای خوبم. از اونایی که ساکن کانادا هستند ممنون میشم راهنمائیم کنند
من و همسرم قراره اگه ویزا صادر شه برامون 2-3 ماه دیگه برای یه دوره تحصیلی 6 ماهه بیاییم کانادا. در اینصورت به احتمال زیاد نی نی م اونجا به دنیا میاد. اما وقتی سرچ کردم دیدم که کمتر از 6 ماه تحت پوشش بیمه نیست. به نظرتون چیکار کنم که یه کم از هزینه های زایمانم کم بشه؟
کسی بیمه تکمیلی که تو کانادا هزینه های زایمان رو تقبل کنه می شناسه؟
ممنون میشم هر کس اطلاعاتی داره کمک کنه.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام به همه دوستان.

لطفا هر کی می دونه لطف کنه و بگه.شهرزاد جون نسیم جون و ماری عزیز که همیشه لطف کردین و بقیه.:)



دوستای گلم می خوام اجاره ی جایی رو بدونم حدود 30 متر برای زدن اتلیه عکاسی تو تورنتو.

البته تا ما کارمون جور شه قیمت ها بالاتر می ره اما می خوام قیمت دستم بیاد.

همین طور قیمت یه سوییت برای سال اول که میایم اونجا و خرج عادی دو نفرمون.واقعا مرسی.این تو تصمیم گیری

نهاییون کمک بزرگی می کنه.
سما جون واقع در مورد اجاره جا باره عکاسی اطلاع ندارم کسی رو هم نمیشناسم که ازش بپرسم ایشالله دوستان جواب میدان. ولی خونه بستگی داره یه یک خوابه خیلی خوب ما تا پارسال داشتیم 1350 $ میدادیم. خرج زندگی هم به آدمش بستگی داره ما حدودا ماهی $4000 خرجمون میشه البته خیلی سخت زندگی نمیکنیم ولی خوب خیلی هم ولخرجی نمیکنیم.
سما جون اجاره سوئیت اگه تو بیسمنت باشه از 800 دلار میشه به بالا آپارتمان و خونه هم بیشتر. اجاره عکاسی والا خیلی نمی دونم بستگی به لوکیشن متفاوته.
می تونی تو اینترنت بری سرچ کنی قیمت دستت میاد.
سلام دوستای گل.

مرسی نسیم و ماری عزیز خیلی لطف کردین.ما که فعلا در پیچ و خمیم تا خداوند برایما چه بخواهد.امیدوارم چیزای خوب بخواهد.
این مملکت هر روز بدتر و گندتر و واقعا حرص دراور تر می شه.خیلی دلم برای نسل آینده ایران می سوزه.البته فقط برای قشر خاص.
سلام بچه ها !
خوبید ؟ ما داریم میسازیم !!
شهرزاد خیلی وقته نیستی . یه خبر از خودت بده به ما .
مریم جان میلت رو چک کردی؟ زحمت بهت دادم ولی میبخشی با این سرعت خفن کم نت و وقت کم خودم در رابطه با نت ،‌این کار رو به شما واگذار کردم . بچه های گلت رو ببوس .
سما جون کارتت دستم رسیده و در اولین فرصت باهات تماس میگیرم . من سر کار دستم بازتره ،‌شما مشکلی برای طول روز نداری یا دستت بنده عزیزم .رفتی دفتر ITC?
حال و هوای اینجا خیلی نوروزی بود ولی از امروز دوباره سرد شده و اینجا عین تورنتو داره باد میاد ...
سلام به همه.


سپیا جون نرفتم ITC این مدت اینقدر وکیل رفتم قاطی کردم :) اینجا هم فکر کنم از اون دسته بود که می گفت خوداشتغالی انجام نمی دیم.
باور کن به حدی رسیده به مصی گفتم بیا از طریق یوکان اقدام کنیم.اینقدر سرده که خود دفاتر مشاور می گن اصلااااااااااااااااااااااااااااااا.
منم می گم خوب شاید زودتر ویزا بده .هههههههههه.
عزیزم برای من فرقی نداره هر موقع خواستی و برای خودت اکی تر بود بگو من مشکلی ندارم با تایمش.:�
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز