2777
2789
مادر نگران من تورونتو هستم و جمعه هفته 20 رو تموم کردم. اصلآ نگران نباش طبق قوانین کانادا آزمایش سیندروم داون رو همه پزشکان باید بنویسن خلاصه غصه نخور خود دکترت برات مینویسه. بعد تو هفته 20 برات یه سونو مینویسه که میبینن بچه همه اعضای بدنش شکل گرفته یا نه حتا تعداد انگشتاش رو هم میشمرن که درست باشه. آزمایش شنوایی و بینایی رو هم قبل از اینکه از بیمارستان اجازه بدن بری انجام میدان . خلاصه که نگران نباش همه چیز رو بهتر از ایران خودشون انجام میدن و اصلآ نیازی نیست تو چیزی بگی
سلام بچه ها
وای مامان سارا جون نمیدونی چقدر خوشجال شدم اسمت رو اینجا دیدم. ای بابا شاید قبلا بارها پست همدیگرو خونده باشیم. من مامان کوروش هستم دیشب زحمت کشیدی و به پستهام جواب دادی. ممنونم
راستش سارا جون از دیشب که گفتی بچه ها فقط فرانسه یاد میگیرن خواب تو چشام نرفته. نمیدونی چقدر رو اینکه کوروش دو زبانه بشه حساب باز کرده بودم. از طرفی هم مدارس خصوصی که گرونه .
یعنی شما نمیخواید بچه هاتون انگلیسی یاد بگیرن؟هیچ راه کم هزینه ای نیست؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستان.نسیم جون نی نی خوبه؟معلوم شد جنسیت نی نی؟سالم باشه به امید خدا.

دوستای گل چرا هیچ کس راهنمایی نمی کنه.من زدم به سیم اخر و کبک رو انتخاب کردم چون به نظرم سرعت کارمون می ره بالا و فقط میمونه فرانسه که باید شروع کنم.خدارو شکر روش من تف نمی خواد و فقط مصاحبه داره.
شیوا جون غصه نخور بلاخره با تلویزیون و اینکه بچه تو محیط هستش مدرسه هم یه کم بهشون انگلیسی یاد میده بلاخره انگلیسی یاد میگیره. متاسفانه تو کبک اگه شما خودتون مدرسه انگلیسی زبان درس نخونده باشین بچتون رو نمیتونین بزارین در صورتی که در بقیه استانها شما میتونین بچتون رو بزارین مدرسه فرانسه زبان . خیلی مسخرست ولی خوب دیگه خیلی این کبکیا حساسن رو زبونشون. حتا میتونی تابستون بزارش کمپ های یادگیری زبان انگلیسی.
سما جون شما از کدوم روش انتخاب کردید که تف نمی خواد بعد از دسامبر هر کسی اقدام کرده باشه باید تف ارائه بده مگر اینکه به امتاز زبانش احتیاج نداشته باشه ؟
به نظر من اگه رشته شما در فدرال است از همون روش انتخاب کن خوندن فرانسه کار راحتی نیست بالاخره شما می خواهید اونجا کار کنید با روش کبک هم از نظر زمانی زیاد فرقی نمی کنه ؟
لطف می کنی روش مهاجرت تو بگی
سلام
بعد مدتها اومد. درگیر کارو خونه داری و بچه داری و زبان خوندن!!!!!!!!!!!!!11


کیمیا جان میتونم بپرسم شما رشتت چی بوده و کی اقدام کردی؟ راستی چرا گفتند تف ارائه بدی؟؟؟؟

من خودم مین هستم خیلی استرس مصاحبه دارم. مدت زیادی نیست شروع کردم حدود 5 ماه. ولی هنوز خییییییییییییییییلی کار دارم. بدیش اینه که خیلی فرصت خوندنم کمه هم سر کار میرم هم یک پسر 8 ماه دارم. لغت میدونم ولی شنیدنم و حرف زدنم خوب نیست. خیلی از خودم ناراحتم.گریهههههههههههه
راستی من مهندس عمرانم. رشته ام 6 امتیازی بود . نمره زبان هم دو تا 5 زدم.

ما اخر مهر مدارکمون رو فرستادیم. فایل نامبرمون هم اومده ولی راجع به تاریخ مصاحبه و تف و ............. چیزی نگفتن.

من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
من از طریق اسکیل ورک برای کبک اقدام کردم و همسرم مدرک مهندسی مکانیک را دارد و چون مدارک بعداز 5 دسامبر فرستادیم و برای امتیاز بندی به نمره زبان احتیاج داریم باید حتما تف ارائه بدیم فایل نامبرم اومده دنبال یک معلم خصوصی خوب هستم 2 ترم هم بیشتر نخوندم امتیاز من 4 و همسرم 10 باید باشه اگه معلم خوبی می شناسید بهم معرفی کنید.........
ممنون کیمیا جون. ما هم از همون طریقیم. همسرم من هم مهندس مکانیک هست ولی چون من مین هستم من دو تا 5 میخوام و اون دو تا دو. مدارکمون هم قبل 5 دسامبر بوده. تف نمیخوان از ما ولی خودمون ترجیح میدیم امتحان بدیم.

من هم معلم خصوصی دارم ولی متاسفانه سرش خییییییییییییلی شلوغه و کلاس هم زیاد نمگیره.
ما میگیم برامون بیشتر کلاس بذاره میگه فعلا نمیتونم. خودم هم دنبال یک معلم دیگه هستم.!!!!!!!!!!
بازهم میپرسم دورو بر پیدا کردم بهت خبر میدم.

موفق باشی.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
سلام کیمیا جون. عزیزم من می خوام از طریق self employed اقدام کنم.امتیازم اکی هست هم برای فدرال هم کبک و نیازی به نمره آیلتس و تف ندارم و فقط مصاحبه داریم.
عزیزم فدرال خیلی پرسه طولانیه.وکیلم بهم می گه این بهترین راهه برای ما اما همسرم هنوز دودله و می گه از فدرال اقدام کنیم.اگه خدا بخواد تا شنبه یه تصمیم نهایی می گیریم و قرارداد می بندیم.
آهان راستی کیمیا جون من رشتم معماری و پر شده و باید صبر کنیم که ببینیم تو لیست جدیدش هست یا نه و این خودش ریسکه.
رشته مصی هم صنایع هست و تو فدرال هست اما آیلتس نداره و تا بخواد امتحان بده لیست جدید امده اونم ریسکه.
خلاصه که اینجوریست.
سلام به همه دوستان
نلی جون تو وبلاگت یه سوال مطرح کردم که با اجازت از بقیه هم میپرسم که دوستان هم کمک کنند.

اول از همه نسیم جون بسیار ازت ممنونم که به سئوالهای بچه ها جواب میدی و آرزو میکنم یه زایمان خیلی راحت و کم درد داشته باشی و نینی نازت با سلامتی کامل قدمهای کوچولوش رو به این دنیا بذاره.

دوستان عزیزم میخواستم بدونم خانمهایی که تازه وارد کانادا شدن و مثلا یکسال یا کمتر هست که اونجا کار میکنن اگه باردار بشن شرایطشون چیه؟ دولت یا شرکتها چه مزایایی میدن؟
اصلا میتونه به کارش بعد از زایمان ادامه بده یا چون تازه کاره ، کارش رو از دست میده؟چقدر قبل و بعد از زایمان مرخصی داره؟
ممنونم دوستان راستش خیلی گیج و دو دلم که اینجا نی نی دوممون رو به دنیا بیارم یا اونجا .
درضمن آیا شرایط استان به استان متفاوته؟ چون من مونترال مد نظرمه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز