مادر نگران من تورونتو هستم و جمعه هفته 20 رو تموم کردم. اصلآ نگران نباش طبق قوانین کانادا آزمایش سیندروم داون رو همه پزشکان باید بنویسن خلاصه غصه نخور خود دکترت برات مینویسه. بعد تو هفته 20 برات یه سونو مینویسه که میبینن بچه همه اعضای بدنش شکل گرفته یا نه حتا تعداد انگشتاش رو هم میشمرن که درست باشه. آزمایش شنوایی و بینایی رو هم قبل از اینکه از بیمارستان اجازه بدن بری انجام میدان . خلاصه که نگران نباش همه چیز رو بهتر از ایران خودشون انجام میدن و اصلآ نیازی نیست تو چیزی بگی