2789
عنوان

ی کمکی کنید

| مشاهده متن کامل بحث + 353 بازدید | 25 پست

بیشتر نونی درست کن .برو تره بار میوهای درجه پایین بخر .بادمجون بخر میتونی کشک بادمجون .میرزاقاسمی درست کنی .یه وعده کوکوی سیب زمینی یه وعده کوکو سبری . یه وعده دمپختک .سر غذا هم هردفعه چیزی بیار مثلا یه بار پیاز ببر یه بار سبزی خوردن یه بار ترشی . برای یلدا میتونی باسلوق درست کن یکم لبو بپز یا باقالی خشک بخر و بپز . یکمم تخمه مشکی . امیدوارم بهتون خوش بگذره

برای سلامتی خودت و عزیزانت .....و من و عزیزانم.صلوات♥️🙏🕊️♥️🕊️

کشک بادمجونم میتونی درست کنی ولی چون چند روز قراره بمونن نه اصلا زشت نیس

راست میگی

شب یلدا کشک بادمجون میزارم

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من همیشه از روز قبل الویه واسه شام درست میکنم 

چون مهمونام معمولا چندروزن 

ولی نه اصلا بد نیس کوکو خودشونم متوجه هستن گرونیه و توقعی ندارن مطمین باش 

کتلتم میتونی درست کنی 


فردا ناهارم میخوام ماکارونی بزارم شامش آش

عزیز دلم اونا قراره تا یک شنبه باشن

اینکه غذای ساده معمولی بزاری جلوشون اصن بد نیس ب هر حال چن روز هستن نمیشه ک همش مرغ گوشت برنج غذاهای عالی بخورن

میتونم قرض کنم ولی روم نمیشه اصلا😕

عزیزم زشته مهمون داری ماکارانی و سیب زمینی هم شد غذا؟ فردا پشت سرت هزار حرف میزنن که یا ندارین بخورین یا زن زندگی نیستی   یا میمیرین غذا بخورین  . بهر حال مهمون داری عزیزم  قرض کن پس بده  همیشه که دستتون تنگ نیست 

فرزند من به دنیا اومد .   خدایا شادی بچه دار شدن سهم همه ماست . تورو به عظمتت قسم  دامن همه منتظران رو سبز کن .   
بیشتر نونی درست کن .برو تره بار میوهای درجه پایین بخر .بادمجون بخر میتونی کشک بادمجون .میرزاقاسمی در ...

تره بار رفتم برا میوه 

واسه یلدام گفتم ژله کاراملی و کیک درست کنم تخمه هم میزارم راس میگی 

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
تره بار رفتم برا میوه  واسه یلدام گفتم ژله کاراملی و کیک درست کنم تخمه هم میزارم راس میگی  ...

آفرین . سخت نگیر 

همه درگیر مشکلات مالی هستیم .بالاخره باید کنار بیایم .

برای سلامتی خودت و عزیزانت .....و من و عزیزانم.صلوات♥️🙏🕊️♥️🕊️

من همیشه از روز قبل الویه واسه شام درست میکنم  چون مهمونام معمولا چندروزن  ولی نه اصلا ب ...

کتلت گوشت میخواد گوشتو لازم دارم برا ماکارونی

اینم بگم وسط وعده ها شیرموز بستنی و نسکافه و شیرینی و میوه هم میدم

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
کتلت گوشت میخواد گوشتو لازم دارم برا ماکارونی اینم بگم وسط وعده ها شیرموز بستنی و نسکافه و شیرینی و ...

خب پس سخت نگیر 

من سال اول ازدواج یه فامیل خودم اومد پنج روز خونم بود همه وعده ها خورشتی و مرغ و ماهی بود دستمون خالی بود شوهرم قرض کرد بخاطر حرف من 

بعد که رفتم شهرستان حرف مفت زده بود انقد بهم برخورد که تصمیم گرفتم دیگه اصلا بکسی رو ندم وعده نهار و اره خورشتی میذارم ولی شام نه اصلا به خودم زحمت نمیدم که بعد دلم بسوزه

بخاطر بقیه قرض نکن

عزیزم زشته مهمون داری ماکارانی و سیب زمینی هم شد غذا؟ فردا پشت سرت هزار حرف میزنن که یا ندارین بخوری ...

اخه بین غذا هم خیلی چیزا میدم

مثلا شیرموز بستنی،نسکافه و شیرینی،میوه 

بعدشم همین غذا ها رو هم با ماست و ترشی و نوشیدنی و...میزارم

نمیتونم از خانواده قرض کنم واقعا سخته

دوستا هم اونقدر صمیمی بینشون نیس

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
خب پس سخت نگیر  من سال اول ازدواج یه فامیل خودم اومد پنج روز خونم بود همه وعده ها خورشتی و مرغ ...

راست میگی عزیزم چه نامرد بودن 

منم البته خانوادم با ازدواجم موافق نبودن برا همین قرض سختمه

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792