سلام دوستان من عموی همسرم و همسرش و دختر و دامادش امروز صبح از شهر دیگه ای اومدن خونه ما و قراره تا یکشنبه صبح باشن منم پول خیلی کمی تو خونه داشتم(200 هزار تومن) و همونم دیشب رفتیم برا مهمون ها خرید و با کلیییی صرفه جویی و فقط خریدن خامه و نوشابه و دوغ و یکم میوه و گوشت چرخ کرده 100 تومنش رفت😑
ظهر ناهار زرشک پلو مرغ درست کردم برا شام اگر بخوام یکم صرفه جویی کنم و کوکوسبزی و کتلت سیب زمینی درست کنم زشته؟
اخه شب یلدا هم در پیشه😩😩😩