2789
عنوان

شب یلدا

| مشاهده متن کامل بحث + 422 بازدید | 29 پست

میشه عزیزم 

چیز اضافه و بیخودی نخر 

میوه رو از میدان تره بار که قیمت مناسب هست بخر 

یک ذره شکلات و تخمه افتابگردون بگیر و انار هم بگیر دیگه چیز اضافه نخر اگر میتونی کیک درست کنی یک کیک یا یک ذره شیرینی هم درست کن  

شام و ناهار هم با همون مرغ و یک وعده ابگوشت سر وتهش رو هم بیار میشه دو وعده بقیه اش هم بشین یک فکری کن بالاخره خودت واردی 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هوا سرده..یه روز آش درست کن...یه روز مرغ بذار...یه روز هم لوبیا پلو یا عدس پلو بذار

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
نه والا 

خب عزیزم میگه فقط یه مرغ دارم گوشت ندارم یه لحظه حساب کنید اگه بقیه چیزا تو خونش باشه و همه چیز باشه خوبه اگه نباشه بیشتر از این باید هزینه کنه

کسایی که از زندگیم خبر دارن میشه پیجم رو فالو کنن قطعا براشون میشه یه خیر که شاید باعث بشن من از این زندان خلاص بشمtashrifat_rooyayi@                                  تا نصیحت خواهرانه دارم براتون :                                                                                                                       اول :قضاوت کار ما نیست قضاوت فقط کار خداست تازه خدا گاهی چشمش رو میبنده و رد میکنه ما کی باشیم ؟  ما مال قضاوت نیستیم...                                                                                                                     دوم : مواظب آبروی مردم باشید نکنه آبروی مومنی رو که حرمتش از حرمت خانه خدا واجب تره ببرید خیلی مواظب باشید.
امضات 🤯🤯🤯

جانم چیه 

کسایی که از زندگیم خبر دارن میشه پیجم رو فالو کنن قطعا براشون میشه یه خیر که شاید باعث بشن من از این زندان خلاص بشمtashrifat_rooyayi@                                  تا نصیحت خواهرانه دارم براتون :                                                                                                                       اول :قضاوت کار ما نیست قضاوت فقط کار خداست تازه خدا گاهی چشمش رو میبنده و رد میکنه ما کی باشیم ؟  ما مال قضاوت نیستیم...                                                                                                                     دوم : مواظب آبروی مردم باشید نکنه آبروی مومنی رو که حرمتش از حرمت خانه خدا واجب تره ببرید خیلی مواظب باشید.
یه شب زرشک پلو مرغ فرداش اندازه ۵۰ ۶۰ تومن گوشت چرخکرده بگیر کتلت با پلو برای شب یلدا اندازه ۱۰۰ خ ...

من حاضرم اون دو روزو بی هیچ پولی صرف کنم ولی ابروداری کنم جلو اونا

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
میشه عزیزم  چیز اضافه و بیخودی نخر  میوه رو از میدان تره بار که قیمت مناسب هست بخر  ...

راس میگی کیک خودم درست میکنم خوبم درمیاد

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
صبحانه نون و خامه و پنیر می خواد شام نون و ماست و سالاد می خواد کلی هزینهداری

پنیر و مربا و گردو داریم حتما خامه هم بخرم؟😞😞

سبزیجات و خیار و هویجم داریم

نمیدونم والا

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
هیچی هیچی 😐

😊😊دوسش دارم دیگه چیکار کنیم🥰

کسایی که از زندگیم خبر دارن میشه پیجم رو فالو کنن قطعا براشون میشه یه خیر که شاید باعث بشن من از این زندان خلاص بشمtashrifat_rooyayi@                                  تا نصیحت خواهرانه دارم براتون :                                                                                                                       اول :قضاوت کار ما نیست قضاوت فقط کار خداست تازه خدا گاهی چشمش رو میبنده و رد میکنه ما کی باشیم ؟  ما مال قضاوت نیستیم...                                                                                                                     دوم : مواظب آبروی مردم باشید نکنه آبروی مومنی رو که حرمتش از حرمت خانه خدا واجب تره ببرید خیلی مواظب باشید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792