سلام من و شوهرم هردو شهر غریبیم و از خونواده دوریم شب یلدا عموی شوهرم که خیلی مهربون هست قراره با زن و دختر و دامادش بیاد پیش ما
یعنی از پنجشنبه میاد و یکشنبه صبح میره
از طرفی بخاطر خرج های این ماه فقط 200 تومن تو حساب ما هست
برای شب یلدا چی درست کنم یعنی اصلا به نظرتون پولش پذیرایی 3 شبانه روز ناهار و شام رو کفاف میده؟
اینم بگم به جز ی مرغ هیچ گوشتی تو یخچال نیست
میتونم قرض بگیرم از بابام ولی نمیخوام