2789
عنوان

شب یلدا

422 بازدید | 29 پست

سلام من و شوهرم هردو شهر غریبیم و از خونواده دوریم شب یلدا عموی شوهرم که خیلی مهربون هست قراره با زن و دختر و دامادش بیاد پیش ما

یعنی از پنجشنبه میاد و یکشنبه صبح میره 

از طرفی بخاطر خرج های این ماه فقط 200 تومن تو حساب ما هست 

برای شب یلدا چی درست کنم یعنی اصلا به نظرتون پولش پذیرایی 3 شبانه روز ناهار و شام رو کفاف میده؟

اینم بگم به جز ی مرغ هیچ گوشتی تو یخچال نیست

میتونم قرض بگیرم از بابام ولی نمیخوام

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲۰۰تومن فقط هزینه شب یلدا میشه

کسایی که از زندگیم خبر دارن میشه پیجم رو فالو کنن قطعا براشون میشه یه خیر که شاید باعث بشن من از این زندان خلاص بشمtashrifat_rooyayi@                                  تا نصیحت خواهرانه دارم براتون :                                                                                                                       اول :قضاوت کار ما نیست قضاوت فقط کار خداست تازه خدا گاهی چشمش رو میبنده و رد میکنه ما کی باشیم ؟  ما مال قضاوت نیستیم...                                                                                                                     دوم : مواظب آبروی مردم باشید نکنه آبروی مومنی رو که حرمتش از حرمت خانه خدا واجب تره ببرید خیلی مواظب باشید.

یه شب زرشک پلو مرغ

فرداش اندازه ۵۰ ۶۰ تومن گوشت چرخکرده بگیر کتلت با پلو

برای شب یلدا اندازه ۱۰۰ خرج کن

بعد دیگه ۵۰ اینا ک موند با اون دوروز و باید سر کنی

قدیما پگاااه بودم،تازگیا شاهزاده مصر،بعد این نمیدونم چی خواهم بود..                                                       Թող պարեմԵս պարում եմԵս պարում եմ                                                    
نه مگه می‌خواد چه کار کنه 

هزینه شام و میوه و شیرینی اینا همین میشه ها برا ۶نفر

کسایی که از زندگیم خبر دارن میشه پیجم رو فالو کنن قطعا براشون میشه یه خیر که شاید باعث بشن من از این زندان خلاص بشمtashrifat_rooyayi@                                  تا نصیحت خواهرانه دارم براتون :                                                                                                                       اول :قضاوت کار ما نیست قضاوت فقط کار خداست تازه خدا گاهی چشمش رو میبنده و رد میکنه ما کی باشیم ؟  ما مال قضاوت نیستیم...                                                                                                                     دوم : مواظب آبروی مردم باشید نکنه آبروی مومنی رو که حرمتش از حرمت خانه خدا واجب تره ببرید خیلی مواظب باشید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792