2777
2789
عنوان

کیا عقدن؟

| مشاهده متن کامل بحث + 323 بازدید | 54 پست
اررره تا دلت بخاد بحث و دعوا هست چون دوتا ادم از دوتا دنیای متفاوت یهویی باید وقت زیادی رو باهم بگذر ...

ما هم قول دادیم با حرف زدن مشکلاتمون و حل کنیم 

اما بازم بی نهایت استرس دارم وقتی یه موضوعی پیش میاد بینمون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلا غریبه بوده طرف ؟  الان رابطتون چجوریه

بد احساس نفرت روانی کرده با کاراش شبه پیر مرداست

دوست داشتنی ترین ارزو ها دست نیافتی ترین انهاست .زندگی سراب خوبی برای ارزو های انسان است و هر لحظه انسان را از ارزو هایش دور میکند.مگر ان که یک ارزو داشته باشی و اون ملاقات با خدا باشد .در این صورت احساس میکنی هر لحظه به ارزو یت نزدیکتر میشوی و خوشبخترین انسان هستی.😍اگه همه ارزوت فقط خدا باشه خدا خودش ارزوهای خوبی برات میکنه ❤
من دقیقا مثل شمامیه ماه نامزد بودیم چند روزه عقد کردیم  حسم مبهم گاهی خیلی دوسش دارم گاهی احساس ...

وای خدایااا دقیقا تو مثه منیییی

چند سالته عزیزم

همسرت چند سالشه

ما هم قول دادیم با حرف زدن مشکلاتمون و حل کنیم  اما بازم بی نهایت استرس دارم وقتی یه موضوعی پی ...

عزیزم ریلکس باش و ازاین دوران لذت ببر 

وقتی یه موضوعی پیش میاد فکر نکن الان همه چی خراب میشه و تموم میشه 

باور کن هیچی ب این راحتیا تموم شدنی نیست البته ک با مدیریت عشق بینتون 

بعدشم باوووور کن مردا عین بچه میمونن هرجور ک میدونی دوست داره بهش توجه کن و بهش احترام بزار 

بعد میبینی کم کم بحثاتون کمتر میشه 

عشق....مثل دیدن راه درست تو دوراهی
خودت چند ساله ای همسرت چند سالشه عزیزم 

خودم ۷۸ همسرم ۷۰

دوست داشتنی ترین ارزو ها دست نیافتی ترین انهاست .زندگی سراب خوبی برای ارزو های انسان است و هر لحظه انسان را از ارزو هایش دور میکند.مگر ان که یک ارزو داشته باشی و اون ملاقات با خدا باشد .در این صورت احساس میکنی هر لحظه به ارزو یت نزدیکتر میشوی و خوشبخترین انسان هستی.😍اگه همه ارزوت فقط خدا باشه خدا خودش ارزوهای خوبی برات میکنه ❤
عزیزم ریلکس باش و ازاین دوران لذت ببر  وقتی یه موضوعی پیش میاد فکر نکن الان همه چی خراب میشه و ...

مرسی عزیزم😘😘

ب نظرت چجوری بهش محبت کنم چیکار کنم بتونم ب خودم وابستش کنم 

بسلامتی عزیزم  شما بحثون شده این حس بهت دست داده

نه کلا اینجوریم بحث یا غیر بحث از نظر اخلاق باهم خیلی فرق داریم

دوست داشتنی ترین ارزو ها دست نیافتی ترین انهاست .زندگی سراب خوبی برای ارزو های انسان است و هر لحظه انسان را از ارزو هایش دور میکند.مگر ان که یک ارزو داشته باشی و اون ملاقات با خدا باشد .در این صورت احساس میکنی هر لحظه به ارزو یت نزدیکتر میشوی و خوشبخترین انسان هستی.😍اگه همه ارزوت فقط خدا باشه خدا خودش ارزوهای خوبی برات میکنه ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز