2777
2789
عنوان

دخترم

313 بازدید | 26 پست

بچه ها دخترم2/5 هست و کلا همه چیز رو میکنه تو دهنش . صبح هم یه زنجیر بدل ظریف رو هی میکرد تو دهنش . تا رفتم ازش بگیرم قورتش داد . الان به نظرتون خطر ناکه ؟ یا دفع میشه ؟ چکار کنم؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حتما ببرش دکتر 

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       

یا خدا زنجیر خوبه تو گلوش گیر نکرده 



همین الان پاشو ببر پیش پزشکش

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
یعنی خطرناکه؟

نه اصلا راحت باش شما

یه روزی رفتیم تو کوچه با دوستامون بازی کردیم بدون اینکه بدونیم اخرین بار بوده😥😣کی فکرشو میکرد یه روز با ادمایی حرف بزنیم که تا اخر عمرمون شاید هیچ وقت نبینیمشون🤩😍

دختر من 2.5 سالشه خیلی چیزی تو دهنش میکنه - منم مدام مواظبم چیزی کوچیک نباشه که قورت بده خدای ناکرده خفه نشه

برای شما هم چون قورت داده رفته توی معده دفع میشه

خسته شدم مثل بچه های یک ساله

بچه خواهرم دیگه از  یک سالگی به بعد چیزی تو دهنش نکرد

درد ما جز به ظهور او مداوا نشود...
یعنی خطرناکه؟

بله که خطر ناکه فوری ببرش ارژانس

فقط 33 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز