2777
2789
عنوان

دخترم

| مشاهده متن کامل بحث + 313 بازدید | 26 پست
دختر من 2.5 سالشه خیلی چیزی تو دهنش میکنه - منم مدام مواظبم چیزی کوچیک نباشه که قورت بده خدای ناکرده ...


آره این هم همین طوره و همه چیز رو میکنه تو دهنش . من هم بخدا از دستش خسته شدم .

دختر منم اینطوریه . هرچی هم منعش میکنم گوش نمیده . دفعه آخر یه پیچ گیر کرد تو گلوش داشت خفه میشد دیگه زدم پشتش و ... پرید بیرون .

دیگه از اون موقع  ترسیده یکم گوش میده😩

 دنیا اگه عدالت داشت ... مرد هم بکارت داشت ...       

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره خوبه باز تو گلوش گیر نکرد.

عزیزم لطفا بیخیال نباش 


اون شی فلزی بوده، حالا طلا و نقره هم نبوده که بگیم جنسش تا دفع آسیبی بهش نمیزنه 



اسید معدش باعث زنگ زدگی اون می‌شه.... پاشو ببرش دکتر ببین نظرش چیه

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 

بترسونش که دفعه بعد اینکارو نکنه.خیلی خطرناکه.الان زنگ بزن اورژانس بپرس..ولی احتمال زیاد دفع بشه

❣اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج❣برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج)صلوات بفرستین🌹

عزیزان من روی اسباب بازی ها درج شده که پیچ کوچیک دارن برای کودکان زیر سه سال مناسب نیستند.مراقب وسایل تون باشید خوب

من زنم.... در گلوی زمین گیر کرده ام قدری حرف می خواهم و کمی آزادی!!! دوباره سیب بچین حوا من خسته ام بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند‏‎‏‎‏‎‏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز