2777
2789

آره دخترداییم تو کتابای داییم کاغذی پیدا میکنه ک نوشته بوده حس میکنه ب زودی از دنیا میره..تاریخش چندرور قبل فوتش بوده

داییم سالم بود ی شب خوابید صبحش دیگه بیدار نشد

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای/ فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد💜                                         خوبی های وجدان خفه کن!👈  طرف بعضی از بدی‌ها را رها نمی‌کند، بعد برای اینکه وجدان خودش را آرام کند می‌رود چهار تا کار خوب انجام می‌دهد. وجدانش آرام می‌شود. آن کارهای خوب راه دستت است که داری انجام می دهی، مرد هستی گناه نکن... استاد پناهیان                      ان شاالله نسل امروز، سربازان امام زمان خواهند بود.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بابای من شب قبل فوتش هی میگف من دیگه عمرم به دنیا نیس کاش براتون بابای خوبی میبودم، میخوام براتون جبران کنم

کلا رفتارش عوض شده بود خیلی بهتر بود

صبحش ساعت 11 تنهام گذاشت😭😭

ای بـےخبـر از من، جا ماندہ ام از تــو 💔 بایــد چه ڪنم با دنیاے پس از تـــو...؟!🖤🥀

تهران چرا انقد بوی بدی میده ؟؟؟؟

استارتر عزیز  عذر خواهی میکنم .

 بنظرت ب این بارون ارتباطی نداره   همش میگن بارون الوده هست   و بخاطر الودگی هوا هست مگه میشه بعد این همه باریدن هنوز الوده باشه  .بارون  مصنوعی هست و خود بارون   مورد داره    هشدار میدن زیر بارون نرید و خطرناکه .شاید این بوی بد به همین مربوط باشه

❤️بگذار مهربانی خاصیت توباشد❤️

پدربزرگ همسرم شب قبل فوتش خواب ببینه خدا اومده بهش میگ بیا تا بریم.اونم دستشو بگیره و بره و بعد از خواب بیدار بشه برا دخترش بگه و عصر فوت بشه

خدایا.خودت کیانم رو صحیح و سالم بهم برسون😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز