نقره۷۱ مدیر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 عنوان سیر پلو 😋 | مشاهده متن کامل بحث + 2688 بازدید | 31 پست بچه ها من عاشق سیر پلویی هستم . از این سیر سبزا که شبیه تره هست و میذارن لای برنج . ولی خب چکار کنم دهان بو نگیره ؟ کیا دوس دارن ؟ شما چکار میکنین ؟ 1398/08/24 | 12:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 اونکه سیر نیس عزیزم.. پیازچه اس نه سیره . عکسشو گذاشتم . تو پاییز و زمستون همه جا گیر میاد🙄
چنگال۷۱ عضویت: 1398/06/09 تعداد پست: 3965 سیرسبزای بهاره خوبه دهن زیادبو نمیگیره غریب فی بلادی /💖 چنگال 71/💖
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 ما هم به صورت دمپخت درست میکنیم و هم کنار لاپلویی گوشت میذاریم .
zhoooan عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 15775 من تو سبزی پلو از این ساقه های سیر میریزم ولی جدا تا حالا درست نکردم
maahetaban عضویت: 1398/07/03 تعداد پست: 407 اونکه سیر نیس عزیزم.. پیازچه اس سیر تازه س لطفا درخواست دوستی ندید 🥶
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 بچه ها تازه یه چیزی . یه مقدارشو تو سبزی خورشتیاتون بریزین و باهاش چرخ کنید . قورمه سبزیتون محشر میشه 😋😋😋
selin97 عضویت: 1397/12/12 تعداد پست: 4531 همینه دیگه.. پیازچه اس😅😅😅😅استاتر ما خودمون بچه کشاورزیم .. بهتر از شماها میشناسیم سبزیجاتو گلم.. بزن تو نت ببین اسمش همینه.. پیازچه اس گلی جان😂😂😂 کار خوبه خدا درست کنه..😍😍😍
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 همینه دیگه.. پیازچه اس😅😅😅😅 استاتر ما خودمون بچه کشاورزیم .. بهتر از شماها میشناسیم سبزیجاتو گلم ... نه بابا سیر سبزه . بوش هم سیره . من هر جا میرم تو میوه فروشیا زده سیر سبز کیلوی فلان . یعنی کل میوه فروشیای شیراز بلد نیستن پیازچه هست 😂
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 همینه دیگه.. پیازچه اس😅😅😅😅 استاتر ما خودمون بچه کشاورزیم .. بهتر از شماها میشناسیم سبزیجاتو گلم ... پیازچه هم جدا دارن . شبیه هم هستن
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 زیر عکس دومی نگاه کن . از اینترنته . زده سیر سبز و ...
فاطمه۹۹۳ عضویت: 1398/01/04 تعداد پست: 866 به خیلی خوشمزس میتونی خشکش کنی بصورت پودر دربیاری توغذاهااستفاده کنی دهنتم بونمیگیره
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 به خیلی خوشمزس میتونی خشکش کنی بصورت پودر دربیاری توغذاهااستفاده کنی دهنتم بونمیگیره تا حالا خشک کردی ؟ چه جوری خشک کنم ؟