2777
2789
عنوان

سیر پلو 😋

2688 بازدید | 31 پست

بچه ها من عاشق سیر پلویی هستم . از این سیر سبزا که شبیه تره هست و میذارن لای برنج . ولی خب چکار کنم دهان بو نگیره ؟ 

کیا دوس دارن ؟ شما چکار میکنین ؟ 

😢

قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُﺑﮕﻮ: ﺍﻱ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﻦ ﻛﻪ ﺑﺮ ﻧﻔﺲ ﺧﻮﻳﺶ ﺗﺠﺎﻭﺯ [ﻭ ﺳﺘﻢ] ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﺪ! ﺍﺯ ﺭﺣﻤﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻧﻮﻣﻴﺪ ﻧﺸﻮﻳﺪ. ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﻤﻪ ﻱ ﮔﻨﺎﻫﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺑﺨﺸﺪ، ﺯﻳﺮﺍ ﻛﻪ ﺍﻭ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺁﻣﺮﺯﻧﺪﻩ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ. 

نشنیده بودم تاحالا

سیرپلو😳

اینجا چکار میکنم من🔫🐴تاپیکها و پستها رو با دقت نمیخونم ببخشید🔫🐴 به نی نی یار میگم چرا ترکوندینم میگه واسه گذاشتن ایموجی خنده   (ر.ک به تنها تاپیکم صفحه ۳  )  شما تو تاپیکای انفجاری صدام کنید من قول میدم با گریه بیام پیتیکوووححححههههه😍😍😍🐎🐎🐎 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اونکه سیر نیس عزیزم.. پیازچه اس

فکر کنم منظورش برگ سیر هست که این فصل شمال هستش البته ما که شمالیم سیر پلو تا حالا نشنیدیم  

‏ناعادلانه بودن دنیا اونجا خیلی به چشم میاد که ما مجبوریم همینجوری پله های ترقی رو طی بکنیم تا تازه برسیم به پله ای که بعضیا اونجا به دنیا اومده بودن.....‏جبر جغرافیایی خیلی موضوع عجیبیه,تو برای یه موضوعی که دست خودت نبوده تاوانی رو میدی که اصلاً حقت نیست......
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز