نقره۷۱ مدیر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 عنوان سیر پلو 😋 | مشاهده متن کامل بحث + 2688 بازدید | 31 پست بچه ها من عاشق سیر پلویی هستم . از این سیر سبزا که شبیه تره هست و میذارن لای برنج . ولی خب چکار کنم دهان بو نگیره ؟ کیا دوس دارن ؟ شما چکار میکنین ؟ 1398/08/24 | 12:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
فاطمه۹۹۳ عضویت: 1398/01/04 تعداد پست: 866 تا حالا خشک کردی ؟ چه جوری خشک کنم ؟ آره شنیدم اینجوریه که بعدشستن وپاک کردن وخوردکردن انگار یکم حالت له شدگی بهش میدی ومیزاریش توآفتاب
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 آره شنیدم اینجوریه که بعدشستن وپاک کردن وخوردکردن انگار یکم حالت له شدگی بهش میدی ومیزاریش توآفتاب & ... مرسی از راهنماییت ❤