مثلا ناهار و شاما چی میخوردی ؟ منم میخوام چیزای گرم بخورم چون هم پلی کیستیکم و هم دوست دارم اگه خدا خواست بچه اولم پسر بشه . دوستم میدونم خیلی ازت سوال پرسیدم . میشه یکم راهنماییم کنی که ناهار و شام چیا میخوردی ؟ یا میوه تنقلات و ...
هرروز چای نبات میخوردم بعدم تو ایام پریودیم هر شب یه تیکه کوچیک دارچین با نصف لیوان گلاب با یه سر قاشق زعفرون با سه تا دونه هل میریختم تو فلاسک که تا صبح دم بیاره صبحش میخوردم فقط اگه خواسی اینارو بخوری دوروزمونده به تموم شدن پریودیت نخور
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ابگوشت کبک هم زیاد میخوردم به علاوه یه معجونی بود خودم درست کرده بودم موادشم این بود پودر پسته پودرگردو با عسل طبیعی و شیره خرما مخلوط کن هرروز چندتا قاشق بخور
کارایی که کردم واقعا زیاده . عسل طبیعی هم اگه خواستی تزریق کن داخل وهمون شبشم رابطه داشته باش بعداز رابطه هم دوتا بالشت بزار زیر کمرت تا ده دقیقه هم پانشو