2777
2789
شاید باورت نشه خیلی چیزا بود میخوردم همشم گرمیجات 

مثلا ناهار و شاما چی میخوردی ؟ منم میخوام چیزای گرم بخورم چون هم پلی کیستیکم و هم دوست دارم اگه خدا خواست بچه اولم پسر بشه . دوستم میدونم خیلی ازت سوال پرسیدم . میشه یکم راهنماییم کنی که ناهار و شام چیا میخوردی ؟ یا میوه تنقلات و ... 

هرروز چای نبات میخوردم بعدم تو ایام پریودیم هر شب یه تیکه کوچیک دارچین با نصف لیوان گلاب با یه سر قاشق زعفرون با سه تا دونه هل میریختم تو فلاسک که تا صبح دم بیاره صبحش میخوردم فقط اگه خواسی اینارو بخوری دوروزمونده به تموم شدن پریودیت نخور

دلم تنگ است برای باز شنیدن جانم گفتن هایش 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ابگوشت کبک هم زیاد میخوردم به علاوه یه معجونی بود خودم درست کرده بودم موادشم این بود پودر پسته پودرگردو با عسل طبیعی و شیره خرما مخلوط کن هرروز چندتا قاشق بخور 

دلم تنگ است برای باز شنیدن جانم گفتن هایش 

کارایی که کردم واقعا زیاده . عسل طبیعی هم اگه خواستی تزریق کن داخل وهمون شبشم رابطه داشته باش بعداز رابطه هم دوتا بالشت بزار زیر کمرت تا ده دقیقه هم پانشو 

دلم تنگ است برای باز شنیدن جانم گفتن هایش 
کارایی که کردم واقعا زیاده . عسل طبیعی هم اگه خواستی تزریق کن داخل وهمون شبشم رابطه داشته باش بعداز ...

یعنی قبل نزدیکی عسل تزریق کنم به واژن و دیگه خودمو نشورم و نزدیکی کنم ؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش