2777
2789
شاید باورت نشه خیلی چیزا بود میخوردم همشم گرمیجات 

مثلا ناهار و شاما چی میخوردی ؟ منم میخوام چیزای گرم بخورم چون هم پلی کیستیکم و هم دوست دارم اگه خدا خواست بچه اولم پسر بشه . دوستم میدونم خیلی ازت سوال پرسیدم . میشه یکم راهنماییم کنی که ناهار و شام چیا میخوردی ؟ یا میوه تنقلات و ... 

هرروز چای نبات میخوردم بعدم تو ایام پریودیم هر شب یه تیکه کوچیک دارچین با نصف لیوان گلاب با یه سر قاشق زعفرون با سه تا دونه هل میریختم تو فلاسک که تا صبح دم بیاره صبحش میخوردم فقط اگه خواسی اینارو بخوری دوروزمونده به تموم شدن پریودیت نخور

دلم تنگ است برای باز شنیدن جانم گفتن هایش 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ابگوشت کبک هم زیاد میخوردم به علاوه یه معجونی بود خودم درست کرده بودم موادشم این بود پودر پسته پودرگردو با عسل طبیعی و شیره خرما مخلوط کن هرروز چندتا قاشق بخور 

دلم تنگ است برای باز شنیدن جانم گفتن هایش 

کارایی که کردم واقعا زیاده . عسل طبیعی هم اگه خواستی تزریق کن داخل وهمون شبشم رابطه داشته باش بعداز رابطه هم دوتا بالشت بزار زیر کمرت تا ده دقیقه هم پانشو 

دلم تنگ است برای باز شنیدن جانم گفتن هایش 
کارایی که کردم واقعا زیاده . عسل طبیعی هم اگه خواستی تزریق کن داخل وهمون شبشم رابطه داشته باش بعداز ...

یعنی قبل نزدیکی عسل تزریق کنم به واژن و دیگه خودمو نشورم و نزدیکی کنم ؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز