برای پسر منم گفتن دوماهگی ببر شنوایی سنجی بردم اونجا گفت اوکی هست .فقط باید تست عصب شنوایی هم ببری
همون روز وقت دکتر داشت ب دکترش گفتم یذره گوشش نگاه کرد و اینا گفت لازم نکرده شنواییش خوبه
پسر من هم خیلی به صدا عکس العمل نشون میده
شما هم اینقدر استرس الکی نده ب خودت و بچه ات
پسر من با انواع و اقسام مشکلات بدنیا اومد ولی خداروشکر اکثرن رفع شد دو سه تایی هم که موندن میدونم مثل بقیه رفع میشن
الان پسرم رگ گردنش تنگه کم کاری تیروئید داره و رو بینیش و پشت سرش همانژیوم داره .امیدم ب خداست که اینام رفع بشه
پسر من بینیشم خیلی سربالاست و چشماشم خیلی ریزه. سر اینام خیلی از اطرافیان طعنه می شنوم ولی باز امیدم به خداست
شمام توکل کن به خدا .خداروشکر کن ی بچه سالم بهت داده .ابن قضیه چیزی نیست رفع میشه