2777
2789
من این ماه تو سیکل میکرو بودم.اطرافیانم که تو سیکل آی یو آی دیدمو میگم. از هوا نمیگم

بستگی داره به بدن افراد عزیزم خواهر من بدنش طوری بود که فقط مرکز خصوصی میکرو کرد هفت میلیون شد دولتی با این شرایط بدنی قبولشون نمیکردن

مراحل چی جوریه و چندین بار گرفت

روز دوم پریود میری برا سونو، بعدش دارو میده، دوباره روز حدود 11 تا13 میری اگه تخمک بالغ داشته باشی، آمپول میده، دو سه روز بعد هم آی یو آی

دل خوش سیری چند؟ 🤕🤕🤕

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

جدی؟ چقد خوب مگه میشه؟

اره میشه داروهام شد ۱۰۰ تومن سه بار هم ویزیت دادم هر ویزیتی ۶۰ تومن که سونو واژینال هم میشدم .و هزینه خود عمل هم شد ۵۷۰ تومن ولی من نتیجه نگرفتم منتظرم دوباره پریود بشم و برم دکتر 

بستگی داره به بدن افراد عزیزم خواهر من بدنش طوری بود که فقط مرکز خصوصی میکرو کرد هفت میلیون شد دولتی ...

باردار شد؟

ذخیره ش کم بود؟

خداوندگارم 🥀، به نام تو دوباره درین مسیر قدم بر میدارم.نا امید از درگاهت نکن مرا ، که خدای دیگری جز تو  ندارم.
اره میشه داروهام شد ۱۰۰ تومن سه بار هم ویزیت دادم هر ویزیتی ۶۰ تومن که سونو واژینال هم میشدم .و هزین ...

دولتی بود؟

خداوندگارم 🥀، به نام تو دوباره درین مسیر قدم بر میدارم.نا امید از درگاهت نکن مرا ، که خدای دیگری جز تو  ندارم.
یه دختر ناز داره شوهرش اسپرم نداشت صفر بود

شکر خدا،ای کاش خدا به منم بده،خیلی عذاب کشیدم،خیلی خسته شدم

خداوندگارم 🥀، به نام تو دوباره درین مسیر قدم بر میدارم.نا امید از درگاهت نکن مرا ، که خدای دیگری جز تو  ندارم.

من اردبیهشت انجام دادم با آزمایشات ۷۰۰ تا۸۰۰ شد.ک منفی شد.این ماه میخام انجامش بدم دوباره فعلا ی سونو دادم ۳۶ تومن داروهاشم ۷۰ تومن شد دوباره روز چهاردهم هم ی سونو دارم و خود عمل آی یو آی ۵۰ تومنه و داروهای بعد هم صدو خوردی میشه.دعا کنید ک مثبت بشه این ماه

تو بارداری اول سه سال پیش دفعه اول گرفت الان بارداری دوم هستم، تیر آی یو آی کردم نگرفت، مرداد طبیعی ...

عزیزم من رفتم تو تاپیک شما.شوهر منم بعد از کلی گرمی و قرص و تقویتی اسپرمش یک سوم  کمتر شد بجای اینکه بهتر شه.منم میگم نکنه از گرمی زیادی که دادم نطفه سوزونده.شما متوجه شدید چرا شوهرتون بعد از تقویتی اسپرمش ضعیف شد و ماهی که باردار شدی وضعیت اسپرم شوهرتون چه طوری بود.ممنون میشم جواب بدید چون خیلی ذهنم درگیره.

عزیزم من رفتم تو تاپیک شما.شوهر منم بعد از کلی گرمی و قرص و تقویتی اسپرمش یک سوم  کمتر شد بجای ...

سلام، اون آزمایش که اشتباه انجام شده بود ولی تو آزمایش بعدی هم اسپرم شوهر من 98 درصد غیرطبیعی بود، باوجود اینکه عمل واریکوسل هم انجام داده بودیم، ولی من فکر می کنم اون تقویت هایی که انجام دادیم بی تاثیر نبوده، حالا نمی دونم چرا آزمایش اینجوری نشون میداد، شاید هم معجزه خدا بوده، نمی دونم، ولی بی خیال تقویت کردن نشو، قطعا تاثیر داره

دل خوش سیری چند؟ 🤕🤕🤕
راستی جنسیت بچتون چیه؟

تازه 12 هفته ام، متاسفانه هماتوم دارم، جنسیت بچه معلوم نیست، الان هم بیمارستان بستری ام، دعا کنید بچه ام بمونه😢😢😢

دل خوش سیری چند؟ 🤕🤕🤕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز