عزیزم من رفتم تو تاپیک شما.شوهر منم بعد از کلی گرمی و قرص و تقویتی اسپرمش یک سوم کمتر شد بجای اینکه بهتر شه.منم میگم نکنه از گرمی زیادی که دادم نطفه سوزونده.شما متوجه شدید چرا شوهرتون بعد از تقویتی اسپرمش ضعیف شد و ماهی که باردار شدی وضعیت اسپرم شوهرتون چه طوری بود.ممنون میشم جواب بدید چون خیلی ذهنم درگیره.