همیشا مدیر استارتر عضویت: 1397/09/20 تعداد پست: 433 عنوان ای یو ای 276 بازدید | 33 پست سلام بچه ها کسی جدیدا ای یو ای کرد چقدر هزینه داره 1398/08/05 | 16:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آیلارجون عضویت: 1398/07/02 تعداد پست: 999 خود آی یو آی کمتر از ۱ تومنه.داروهای قبلش که برا تحریکه بسته به بدنت ۳ تومنی درمیاد. خداوندگارم 🥀، به نام تو دوباره درین مسیر قدم بر میدارم.نا امید از درگاهت نکن مرا ، که خدای دیگری جز تو ندارم.
همیشا مدیر استارتر عضویت: 1397/09/20 تعداد پست: 433 برا جنسيته!؟ نه عزیزم عمل ای یو ای برای باردارشدن
wating عضویت: 1398/01/24 تعداد پست: 635 خود آی یو آی کمتر از ۱ تومنه. داروهای قبلش که برا تحریکه بسته به بدنت ۳ تومنی درمیاد. نه بابا چه خبره؟؟؟؟؟ دل خوش سیری چند؟ 🤕🤕🤕
همیشا مدیر استارتر عضویت: 1397/09/20 تعداد پست: 433 خود آی یو آی کمتر از ۱ تومنه. داروهای قبلش که برا تحریکه بسته به بدنت ۳ تومنی درمیاد. منظورت همین قرصهای لتروزول و اینا ست یا امپول
wating عضویت: 1398/01/24 تعداد پست: 635 تیر آی یو آی کردم، 600تومن هزینه اش، حدود 200تومن هم داروهاش دل خوش سیری چند؟ 🤕🤕🤕
همیشا مدیر استارتر عضویت: 1397/09/20 تعداد پست: 433 تیر آی یو آی کردم، 600تومن هزینه اش، حدود 200تومن هم داروهاش شما کردین عزیزم چندمین دفعه موفق شدین
faribakhanoomi عضویت: 1398/07/13 تعداد پست: 3364 من تقریبا یک ماه و نیم پیش انجام دادم مرکز نوین مشهد با داروهام حدودا شد ۷۰۰
همیشا مدیر استارتر عضویت: 1397/09/20 تعداد پست: 433 بله کامل، چی می خوای؟ مراحل چی جوریه و چندین بار گرفت
wating عضویت: 1398/01/24 تعداد پست: 635 شما کردین عزیزم چندمین دفعه موفق شدین تو بارداری اول سه سال پیش دفعه اول گرفتالان بارداری دوم هستم، تیر آی یو آی کردم نگرفت، مرداد طبیعی باردار شدم دل خوش سیری چند؟ 🤕🤕🤕
آیلارجون عضویت: 1398/07/02 تعداد پست: 999 نه بابا چه خبره؟؟؟؟؟ من این ماه تو سیکل میکرو بودم.اطرافیانم که تو سیکل آی یو آی دیدمو میگم.از هوا نمیگم خداوندگارم 🥀، به نام تو دوباره درین مسیر قدم بر میدارم.نا امید از درگاهت نکن مرا ، که خدای دیگری جز تو ندارم.
آیلارجون عضویت: 1398/07/02 تعداد پست: 999 من تقریبا یک ماه و نیم پیش انجام دادم مرکز نوین مشهد با داروهام حدودا شد ۷۰۰ جدی؟ چقد خوبمگه میشه؟ خداوندگارم 🥀، به نام تو دوباره درین مسیر قدم بر میدارم.نا امید از درگاهت نکن مرا ، که خدای دیگری جز تو ندارم.