2777
2789
عنوان

پسری ک خونه

196 بازدید | 29 پست

ماشین داشته باشه اخلاقشم درکل خوب باشه اما وقتی عصبی شه دیگ خودشو نمیشناسه حتی ب طرف مقابلش بی احترامیم میکنه اما بعدش معذرت میخواد ادم چیکار کنه ک این اخلاقش درست شه بارفتن به مشاوره ب نظرتون حل نیشه

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه اصلا ...اتفاقا مهم اینه که وقتی عصبی میشه بتونه خودشو کنترل کنه.....من که نمیتونم با همچین آدمای بمونم چون ممکنه نه تنها درست نشن بلکه بدترم بشن

{{یک فمینیست واقعی،یک گیاهخواراست}}    کلیک کنید👈کتابهای که حتما باید بخونیدش 

بدرد لای جرز دیوارم نمیخوره

من داداشم اینجوریه

بابام همچی به پاش ریخته تا الان یه هزاری در نیورده سر هر چیز هم عصبی میشه و دعوا داره 

۹۵ درصد هم خسیسه

تجربه هر دو نوع زایمان دارم هر سوالی داشتین در موردش میتونین ازم بپرسین.   

کنترل خشم بلد نیست 

بهتره برید مشاور یا روانپزشک 

ممکنه مشکلات جسمی باشه مثل تیروئید یا قند ممکن هم هست روانی باشه بهرحال باید ببینی راه درمان داره یا نه 

و ایشون این ایراد رو قبول داره یا نه ، برای درمان تلاش میکنه یا نه 

تازه اگر دیدی تلاش کرد و خوب شد اونوقت تصمیم بگیر 

وقتی بچه دارمیشوید اجازه میدهید بخشی از قلبتان تا ابد بیرون از سینه بتپد
نه اصلا ...اتفاقا مهم اینه که وقتی عصبی میشه بتونه خودشو کنترل کنه.....من که نمیتونم با  آدمای ...


سلام عزیزم. من اضطراب دارم وخجالتی ام  .. تو حرم ات اضطراب و عجول بودن میبره نمیتونم کارامو باآرامش انجام بدم و هول میشم... بنظرت بشینم صدای طبیعت گوش بدم خوب میشم؟؟اگه پیشنهادی داری بگی ممنون میشم🙏

سلام عزیزم. من اضطراب دارم وخجالتی ام  .. تو حرم ات اضطراب و عجول بودن میبره نمیتونم کارامو باآ ...

سلام خوشگلم

اره گلم باید مدیتیشن کنی 

دراز بکش و صدای طبیعتم بزار

نفس عمیق بکش و خودتو آروم کن بعد با هر نفس عمیقی که میکشی فکر کن با دم تمام انرژی مثبت هارو به خودت جذب میکنی و همه ی انرژی منفی و استرس رو با بازدم میدی بیرون ولی نباید ذهنت جایه دیگه بره فقط و فقط باید برای خودت تو این تایم وقت بزاری😉

{{یک فمینیست واقعی،یک گیاهخواراست}}    کلیک کنید👈کتابهای که حتما باید بخونیدش 
سلام خوشگلم اره گلم باید مدیتیشن کنی  دراز بکش و صدای طبیعتم بزار نفس عمیق بکش و خودتو آروم ...



من خیلی موضوعات میخوام بااین قضیه حل کنم.. مثلا جوشای صورتمو، ریزش موم، اضطراب و اعتمادبنفس و... همه موضوعات  تو یه مدیتیشن بگنجونم یا رو یه موضوع تمرکز کنم و بعد یه ماه موضوع دوم شروع کنم؟؟ 

سلام خوشگلم اره گلم باید مدیتیشن کنی  دراز بکش و صدای طبیعتم بزار نفس عمیق بکش و خودتو آروم ...


مثلا دوماه دیگه ازمون استخدامی دارم وبرام خیلی مهمه قبول شم.. الان نمیدونم کدوم دراولویت قراربدم.. باید بشینم فکر کنم که قبول شدم و سرکارمم؟؟ هم به بانک علاقه دارم هم دبیری نمیدونم  خودمو معلم تصورم کنم یا کارمند بانک؟

من خیلی موضوعات میخوام بااین قضیه حل کنم.. مثلا جوشای صورتمو، ریزش موم، اضطراب و اعتمادبنفس و... همه ...

ببین گلم اگه بخوای همه رو باهم انجام بدی بدتر ذهنتو سردرگم میکنی 

یواش یواش پیش برو

مثلا صبحا میتونی مدیتیشن آرامشبخش رو انجام بدی و عصر و شب تمرکز رو خواسته هات(اما نه هروز )

{{یک فمینیست واقعی،یک گیاهخواراست}}    کلیک کنید👈کتابهای که حتما باید بخونیدش 
مثلا دوماه دیگه ازمون استخدامی دارم وبرام خیلی مهمه قبول شم.. الان نمیدونم کدوم دراولویت قراربدم.. ب ...

چه عالی گلم😍

دیگه باید ببینی بیشتر به کدوم کشش داری و به همون فکر کنی

{{یک فمینیست واقعی،یک گیاهخواراست}}    کلیک کنید👈کتابهای که حتما باید بخونیدش 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792