2777
2789
عنوان

HCG

| مشاهده متن کامل بحث + 668 بازدید | 44 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما تا حالا چند بار با آمپول اقدام کردید؟

من دفعه اوله, دو تا هاش ام جی زدم ششم و هفتم سیکلم, سیزدهم هم ی دونه هاش سی جی , دکتر گفت اندازه فولیکولات یکم کوچیکه ولی بعد هاش ام جی رفتم سونو اندازش بهتر بود دیگه نمیدونم

اره هاش سی جی تخما ازاد میکنه, ولی قبلش هاش ام جی میدن که اندازه تخمکو بیشتر کنه

اگه خدا نکرده اینبار باردار نشدی دیگه داروهای شیمیایی ول کن خیلی عوارض داره با گیاهی پیش برو مثل دوسین

دوست عزیز برای مامان شدنم میشه دعا کنی با صلوات ممنونم 
اسپرمو نمیگم گلم منظورم اینه تخمکا اگه تا 36 ساعت بعد امپول ازاد بشن پس امروز صب ساعت 8 میشه 36 ساعت ...

سلام شما باهمون تزریق اولی حامله شدی؟

برای نی نی دار شدنم یه صلوات میفرسی؟
سلام عزیزم, اره شکر خدا

مبارک باشه الهی با تن سالم بیاد بغلت منم زدم میگم شما دردم داشتی موقع تخمک گذاریت؟ من از وقتی زدم ترشحم خیلی کم شده و درد تخمک گذاری ندارم دیروز صبح امپول زدم امشب اقدام کردم چون دکترم گفت وگفتش یه شب درمیون اقدام کنم کیتم زدم امروز تخمک ازاد نشده خیلی سردرگمم نمیدونم چ کنم

برای نی نی دار شدنم یه صلوات میفرسی؟
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792