2777
2789
عنوان

HCG

668 بازدید | 44 پست

سلام دوستان,خانما من پریشب ساعت 8 اینا امپول هاش سی جی زدم, دکترم گفت همون شب نزدیکی داشته باشم و دیشب نباشه و امشبم داشته باشم ینی یک شب در میون, من توی نت خوندم تا 36 ساعت بعد امپول تخمکا ازاد میشه, با ابن حساب از ساعت 8 پریشب تا ساعت 8 صب امروز میشه 36 ساعت و من باید صب نزدیکی میکردم ولی دکترم گفته امشب, ینی من شانسم کم شد؟😒😒😔😔

تخمک ۱۲ الی ۲۴ ساعت زنده هست...ولش برو اقدام بیخیال باش

آبان  اومد ولی بدون دخترم😢 برای اینکه ابان باردار باشم یه صلوات میفرستین؟ممنونم.ایشالله همتون حاجت روا بشین💞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسپرم تا دوروزم تو محیط رحم میتونه زنده بمونه

اسپرمو نمیگم گلم منظورم اینه تخمکا اگه تا 36 ساعت بعد امپول ازاد بشن پس امروز صب ساعت 8 میشه 36 ساعت, من باید صب نزدیکی میکردم😒😒

اسپرمو نمیگم گلم منظورم اینه تخمکا اگه تا 36 ساعت بعد امپول ازاد بشن پس امروز صب ساعت 8 میشه 36 ساعت ...

خب اسپرم تو محیط رحمت هست دیگه 

اگه تخمک امروز صبحم ازاد شده باشه اون اسپرمایی ک از اخرین رابطتون موندن تو محیط رحم هست 

امشبم میتونین نزدیکی کنین ولی در کل استرس نداشته باش

[QUOTE=104684033]تنبلی داری

گفت یکم پلی کیستیکی اندازه تخمکات کمه, ولی بعد هاش ام جی رفتم سونو گفت خوبه اندازش, هاش سی جی زدم ولی امروز نزدیکی نکردم دکترم گفت یک شب در میون , ینی شبی که زدم گفت امشب و پس فردا شب نزدیکی کن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792